یک نیمه وقت برای رونالدو کافی بود تا نسخه یکی دیگر از حریفان النصر در لیگ عربستان را بپیچد.

پوکر نیمه‌کاره، یک پرچم علیه حماسه رونالدو!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” یک دلیل قانع‌کننده پیدا شده است که استادیوم‌های عربستان برای یک بازی خاص همیشه پر از هوادار باشد: حضور کریس رونالدو در ترکیب النصر. حالا فرقی ندارد که حریف چه تیمی است یا بازی داخل خانه برگزار می‌شود و یا خارج از خانه. همه می‌آیند تا فقط درخشش ستاره پرتغالی را تماشا کنند.

درست به مانند جدال امشب النصر و ضمک از هفته هجدهم لیگ برتر عربستان که استادیوم خانگی ضمک، صندلی به صندلی از هوادار پر شده بود. طرفدارانی که ضرر هم نکردند، چرا که انفجار صوتی، بعد از هر گل رونالدو نشان می‌داد آنهایی که به استادیوم آمده‌اند از آن طوفان ۴۵ دقیقه‌ای فوق‌ستاره، در حال لذت بردن هستند.

شاگردان رودی گارسیا که کار را طوفانی آغاز کرده بودند، در دقیقه ۱۷ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. تصور اینکه کسی جز رونالدو پشت توپ قرار بگیرد محال بود. پس کاپیتان النصری‌ها با آن ژست خاص همیشگی‌اش و پس از یک نفس عمیق، توپ را به گوشه‌ سمت راست دروازه ضمک هدایت کرد تا دروازه‌بان این تیم درحالی‌که سمت چپ دراز کشیده بود، تنها نظاره‌گر لرزیدن تور دروازه‌اش باشد.

موتور رونالدو با آن پنالتی تازه روشن شده بود. ۶ دقیقه بعد، سلطان الغنم، بازیکن با تجربه النصر با قدرت حمل توپ خود از میانه میدان رد شد و در ادامه کاپیتان پرتغالی تیمش را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد. رونالدو نیز بعد از برداشتن دو گام و از قوس پشت محوطه جریمه با پای چپ، شلیک زمینی و محکمی به سمت دروازه ضمک داشت و درحالی‌که گلر این تیم ایستاده بوده و به نوعی چالش مانکن انجام می‌داد، گل دوم النصر با دبل رونالدو به دست آمد.

اما این پایان کار نبود، انگار در النصر وحی شده است تمام توپ‌ها چه داخل و چه خارج از محوطه جریمه باید به رونالدو ختم شود. در دقیقه ۴۳ عبدالرحمن قریب بعد از حرکت تکنیکی و انفجاری، توپ را با ارسال بیرون پا به آیمن یحیی در محوطه جریمه رساند. درحالی‌که این بازیکن جوان فرصت داشت خودش دروازه را باز کند، اما تصمیم گرفت با ارسال پاس در عرض توپ را به رونالدو برساند و او هم با شوتی سر ضرب و محکم، گل سوم النصر را به ثمر رساند و هت‌تریک خود در این مسابقه را تکمیل کرد.

پس از شروع نیمه دوم، با توجه به اینکه النصری‌ها با ۳ گل پیش افتاده بودند، سعی در کنترل بازی داشتند و با چرخاندن توپ در میانه میدان، ترجیح دادند مالکیت را به نفع خود تمام کنند.

اما در دقیقه ۶۶ باز هم با حرکت تکنیکی عبدالرحمان قریب، کریس رونالدو داخل محوطه جریمه با دروازه‌بان ضمک تک به تک شد و توانست دروازه حریف را با ضربه‌ای فنی و بغل پا باز کند. اما با نظر کمک داور اول مسابقه، این گل آفساید اعلام شد و به واسطه همین پرچم، رونالدو در ثبت دومین پوکر خود در لیگ عربستان ناکام ماند.

رونالدو حالا در پنج مسابقه با پیراهن النصر آمار شگفت‌انگیز ۸ گل و ۲ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است تا به این واسطه تیمش با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ عربستان باشد. آن‌ها هفته آینده دیداری بسیار حساس و جذاب با الاتحاد، تیم دوم جدول دارند. فاصله این د‌‌و‌ تیم در صدر جدول ۲ امتیاز است و باید دید چه نتیجه‌ای در آن بازی به دست خواهد آمد. دیداری که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند.