در ادامه استوری دردناکی از سارا منجزی را مشاهده می کنید

سارا منجزی عزادار شد | استوری دردناک سارا منجزی اشک همه را درآورد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سارا منجزی پور، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری خبر از عزادار شدن اش داده و حال و احوال بدش را در اینستاگرام اش به نمایش گذاشته است.

قفاغفع

سارا منجری پور 40 ساله نخستین بار سال 89 با فیلم سینمایی خنده در باران به کارگردانی داریوش فرهنگ پا به عرصه بازیگری گذاشت، اما با سریال تلویزیونی کلاه پهلوی دیده شد.او در این 11 سال در 27 پروژه سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است. اما بر هیچ موفق به دریافت جایزه ای در حوزه بازیگری نشده است.

اما توانسته به عنوان یک بازیگر حرفه ای خودش را معرض نقد مخاطبان و منتقدان قرار دهد.او به تازگی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود خبر از فوت پدرش داده و در این رابطه نوشته است:سارا منجزی پور زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ شوشتر بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد.از مهم‌ترین آثار سارا منجزی می‌توان به بازیگری در سریال کلاه پهلوی، فیلم لابی و سریال سایبر اشاره کرد.

هحهاتحج

از کلاس تا جلوی دوربین

یک دوره بازیگری و فن بیان را زیر نظر محمدرضا شریفی نیا گذراند و از طریق او سال 1389 برای اولین بار به فیلم «خنده در باران» معرفی شد و بازی کرد.

شهرت سارا منجزی

پاییز 1390 با سریال «از یاد رفته» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار محمدرضا فروتن ، بهنوش طباطبایی وارد قاب تلویزیون شد و یکسال بعد با سریال «کلاه پهلوی» شناخته شد

مسعود ده نمکی (کارگردان) باجناق برادر خانم بازیگری است اما به هیچ وجه حاضر نیست بخاطر خط مشی فکری این کارگردانی با وی همکاری داشته باشد

اخهذعخعل

طراحی لباس و محمد علیرزاده

سارا منجزی پور که مدتی در کنسرت های محمد علیزاده دیده می شد و همین حضور شائبه ارتباط این دو را در فضای مجازی منتشر کرد .اما خانوم بازیگر می گوید او بعنوان طراحی لباس با این خواننده همکاری دارد و صرفا ارتباطشان کاریست.

ذعهخعلخ