هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند، اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.

بغض منصوریان ثانیه آخر ترکید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، «قصاص قبل از جنایت نکنید! اجازه دهید زمان بگذرد تا مشخص شود هواداران اشتباه کرده‌اند یا علیرضا منصوریان!» این صحبت‌هایی بود که سرمربی جدید فولاد در نشست خبری پیش از بازی به زبان آورد. علی‌منصور که از جو به وجود آمده پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم کاملا آگاه بود، از هواداران فولادی فرصت خواست تا اندیشه‌هایش را در زمین پیاده کند.

اما نخستین حضور سرمربی باتجربه و جدید فولاد در ورزشگاه خانگی چندان شیرین آغاز نشد. سکوهای ملتهب فولاد آره‌نا که به شکل عجیب و غیرطبیعی به شعار علیه سرمربی تیم مشغول بودند، اعتنایی به صحبت‌های شب گذشته منصوریان نداشتند. هواداران فولاد که به دلیل جذب بازیکنان پرمهره در تابستان پر سر و صدا از نکونام انتظار قهرمانی داشتند، تیمشان در میانه‌های جدول دست و پا می‌زد و امیدوار به جذب سرمربی خارجی بودند.

اما این اتفاق رخ نداد و علیرضا منصوریان سرمربی فولاد شد که علاوه بر حریف، می‌بایست با حاشیه‌های به وجود آمده نیز بجنگد. شاید اتفاقات امروز فولاد آره‌نا یکی از نادرترین اتفاقات فوتبال ایران باشد. اینکه سرمربی جدید یک تیم در همان بدو ورود، با شعارهای عجیبی از سوی هواداران خودی روبه‌رو شود و به قول خودش، قصاص قبل از جنایت شود.

نکته عجیب اینکه نیمه نخست این دیدار به دلیل مشکلات فیبر نوری پخش نشد، اما در نیمه دوم که بینندگان تلویزیونی قادر به مشاهده آن بودند، فولاد حملات پر دامنه‌ای را به روی دروازه میهمان خلق کرد. از ضربه دیدنی عارف آقاسی گرفته که با اختلاف میلی‌متری به بیرون رفت تا ضربه سر ساسان انصاری که به تیرک دروازه برخورد کرد.

منصوریان که به نظر می‌رسید نه روی سکو خوش‌شانس است و نه درون زمین، در آستانه کسب تجربه یک تساوی بدون گل بود که تعویض طلایی او، سیزده دقیقه پس از ورود به زمین، یک گل حیاتی را به ثمر رساند که امید و زندگی را به فولاد و کادر فنی منصوریان برگرداند.

وحید حیدریه که جانشین سعید آقایی شده بود، توانست با حضوری به موقع در دهانه دروازه، ریباند شوت عارف آقاسی را به تور دروازه بچسباند تا علیرضا منصوریان این‌گونه و از اعماق وجود، فریاد شادی سر داده و فولاد آره‌نا را روی سرش بگذارد.

سرمربی پرانرژی فولاد، کارش را با یک پیروزی شیرین آغاز کرد تا هواداران فولاد نیز پس از مدت‌ها، رنگ پیروزی در لیگ برتر را به چشم ببینند و خوشحال به خانه‌هایشان برگردند. هوادارانی که استقبال خوبی از منصوریان نداشتند و شاید اکنون به این نتیجه رسیده باشند که باید زمان بیشتری به علی‌منصور فوتبال ایران داد.