مدافع نساجی معتقد است تیمش در بازی با استقلال عملکرد خوبی داشته و این شرایط را باید در آینده هم ادامه بدهد.

بیگی: هواداران دوباره به نساجی امیدوار شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی مازندران در هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق شد استقلال را با تساوی یک بر یک متوقف کند و ترمز بردهای متوالی این تیم را بکشد. سعید غلامعلی بیگی یکی از بازیکنان اصلی نساجی است که نقش زیادی در موفقیت‌های تیمش دارد.

بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره دیدار با استقلال بیان کرد: با توجه به اینکه چند هفته خوب نتیجه نگرفته بودیم، بازی خیلی خوبی مقابل استقلال ارائه دادیم. یک مقدار اعتمادبه‌نفسمان را در هفته‌های گذشته از دست داده بودیم. اصولا بازی جلوی استقلال و پرسپولیس و تیم‌های بزرگ لیگ شرایط خاص خودش را دارد، اما توانستیم خوب کار کنیم و یک امتیاز هم بگیریم.

او ادامه داد: با بازی‌ای که مقابل استقلال ارائه دادیم، هوادارانمان را به هفته‌های باقیمانده امیدوار کردیم که بتوانیم با نتایج خوبمان دل آنها را شاد کنیم و روند خوبمان را در این چند بازی دوباره به دست بیاوریم.

مدافع نساجی در خصوص گلی که تیمش دریافت کرد، گفت: گلی که دریافت کردیم سر یک اتفاق بود. چون ما یک تیم هستیم، نباید شخص را مقصر بدانیم. وقتی گل خوردیم یا می‌خوریم، کل تیم مقصر هستند. به نظرم خوبی کار این بود که گلی که خوردیم را توانستیم خیلی زود جبران کنیم و به بازی برگردیم. امیدوارم در چند مسابقه باقیمانده خوب بازی کنیم و بتوانیم جایگاهی در شأن نساجی کسب کنیم و مهمتر از همه شادی دل هواداران است.

بیگی در خصوص حضور پرشور هواداران نساجی در ورزشگاه نیز گفت : واقعا از حضور آنها در ورزشگاه تشکر می‌کنم. آنها سنگ تمام گذاشتند. از دقیقه یک بازی تا سوت پایان بازی از ما حمایت کردند.