گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.

دوئل امیر قلعه نویی و ساکت الهامی، سر بزنگاه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هوادار فصل گذشته در تقابل با گل گهر چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت موفق به گلزنی نشد و در هر دو بازی دستان خود را به علامت تسلیم بالا برد. در تقابل این دو تیم هنوز پیروزی به اسم هوادار ثبت نشده است اما به نظر می رسد گل گهر این بار کار سختی در برابر این تیم تهرانی پیش رو دارد.

ساکت الهامی پیش از این به همراه نساجی در خانه گل گهر موفق به کسب امتیاز شد. او حتی فصل گذشته به همراه تیم نساجی، گل گهر را از گردونه مسابقات جام حذفی خارج کرد، مسابقاتی که تیم مدعی برای قهرمانی در آن برنامه ریزی کرده بود. ساکت الهامی به خوبی می داند تیم جوانش این فصل باید چگونه بازی کند تا موفق به کسب امتیاز از تیم گل گهر شود.

هوادار که با میانگین سنی 25.9 یکی از جوان ترین تیم های لیگ برتر به حساب می آید در بازی های دوستانه اخیر با شکست دو بر یک استقلال نشان داد، از رویارویی با تیم های بزرگ ترس به خود راه نمی دهد و سعی در گردش توپ و ایجاد موقعیت دارد و جالب اینکه در یازده هفته سپری شده رویارویی این تیم با تیم های مدعی با گل همراه بوده است.

این مصاف به همان اندازه که برای گل گهر سخت است برای هوادار هم سخت است. نه به این سبب که بازی در خانه گل گهر برگزار می شود. تیم امیر قلعه نویی به اندازه کافی از جدال با تیم هایی که داعیه ای ندارند، ضربه خورده و از سویی دیگر با 17 گل زده تا به این جای کار تهاجمی ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید. این بازی سر بزنگاه برگزار می شود. عدم کسب سه امتیاز این دیدار به معنی عقب ماندن از کورس قهرمانی لیگ برتر است و در هفته های که تیم های استقلال و با پرسپولیس به مصاف هم می روند، کسب سه امتیاز این دیدار می تواند گل گهر را به خوشبختی برساند.

بهترین تشبیه برای این دیدار یک بازی سخت دو طرفه است. اما از هم اکنون می توان پیش بینی کرد مصاف گل گهر – هوادار تبدیل به یکی از بازی های زیبای لیگ برتر شود. نیاز به اشاره نیست تیم های تحت هدایت ساکت الهامی همواره سعی در فوتبال کردن داشته اند و تیم های امیر قلعه نویی هم همواره رو به جلو و زیبا فوتبال می کنند.