ستاره کشتی ایران فشار تمرینات خود را به ویژه در بخش بدنسازی بالا برده و خودش را برای یک نبرد بزرگ دیگر آماده می کند.

حسن یزدانی فشار را له می‌کند!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی که حالا پرمدال ترین کشتی گیر ایران در مسابقات جهانی و المپیک به شمار می‌رود، بعد از شکست در نبرد پنجم با دیوید تیلور در فینال مسابقات جهانی 2022 صربستان، با تحولی بزرگ در زندگی و تفکر حرفه ای خود قصد دارد این بار خیلی آماده تر از قبل خودش را برای راند ششم این مبارزه آماده کند.

بعد از شرکت در تورنمنت بین المللی کرواسی که با کسب مدال طلا در غیاب دیوید تیلور برای حسن یزدانی همراه بود، این مرد 8 مداله کشتی ایران استارت تمرینات خود را برای جهانی 2023 و البته المپیک 2024 که هدف نهایی او به حساب می‌آید، زده است. 

یادمان نمی‌رود که سال گذشته و بعد از روی کار آمدن پژمان درستکار، تمرینات سفت و سخت بدنسازی در فاصله کوتاه بین المپیک و مسابقات جهانی باعث شد تا حسن یزدانی اولین برد خود را برابر تیلور در فینال مسابقات جهانی 2021 کسب کند. 

با اینکه نقشه‌های درستکار توسط یزدانی در فینال 2022 به خوبی اجرا و نمایش کم نقص او در فینال سال قبلی تکرار نشد، اما این باخت یک تلنگر جدی به فوق ستاره کشتی ایران بوده تا بار دیگر برای رسیدن به مدال طلای جهان و المپیک خیز بردارد. 

این روزها حسن یزدانی در مجموعه فدراسیون کشتی که اخیرا حسابی تجهیز شده، تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر پژمان درستکار و مربی بدنساز تیم ملی پشت سر می‌گذارد. حتی علیرضا دبیر نیز در خیلی مواقع نظاره گر تمرینات یزدانی است و به خاطر حساسیتی که روی این فوق ستاره کشتی ایران وجود دارد، نکات لازم را به او گوشزد می کند.

تصاویری که سایت فدراسیون کشتی از تمرینات حسن یزدانی در سالن بدنسازی تازه تجهیز شده فدراسیون کشتی منتشر کرده، نشان می‌دهد که او برنامه ویژه ای برای بالا بردن آمادگی بدنی خود دارد و فعلا بیش از مسائل فنی روی تمرینات بدنسازی تمرکز کرده تا در فاصله 6 ماه مانده تا مسابقات جهانی یک سیر صعودی را طی کند.

حسن یزدانی که با قهرمانی در تورنمنت کرواسی به صدر رنکینگ جهانی وزن 86 کیلوگرم جهان بازگشته، هدفی جز طلایی شدن در المپیک پاریس و ثبت نام خود در تاریخ به عنوان پرافتخارترین المپین ایرانی با دو طلا و یک نقره ندارد.

پژمان درستکار هم که وظیفه هدایت حسن یزدانی در مسیر پر پیچ و خم پیش رو تا المپیک پاریس را برعهده دارد، نظارت ویژه ای روی تمرینات این نابغه جویباری دارد تا یک بار دیگر لحظه شیرین شکست دادن دیوید تیلور برای تمام کشتی دوستان ایرانی تکرار شود.