روبرتو دونادونی، مربی سابق ناپولی، می‌گوید انتقال لیونل مسی به ناپولی اتفاقی رویایی خواهد بود و باعث می‌شود داستان مارادونا در ناپل ادامه پیدا کند.

مسی همه گزینه‌ها را فراموش کن و به تیم دیه‌گو بیا!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی از ستاره‌های بزرگ آرژانتینی خاطراتی شیرین دارد. خاطراتی که بیش از هر چیز در شخص دیه‌گو مارادونا متبلور شده است. از زمان انتقال مارادونا به ناپولی در 1984 او به اسطوره اصلی این تیم تبدیل شده و در حال حاضر به عنوان اسطوره این شهر اهمیتی فراتر از فوتبال پیدا کرده است.

حالا یکی از ستاره‌های سابق فوتبال ایتالیا که عصر طلایی مارادونا در ناپولی را تجربه کرده است می‌گوید برای این تیم جنوبی کشورش رویایی جدید دارد: انتقال لیونل مسی به ناپل و تداوم دوباره داستان مارادونا از جایی که قطع شده بود.

دونادونی یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال ایتالیا در دهه‌های گذشته است که علاوه بر درخشش در تیم ملی کشورش به عنوان یکی از اسطوره‌های میلان به حساب می‌آید. او که سابقه هدایت ناپولی را در کارنامه دارد می‌گوید مسی باید به ناپولی منتقل شود؛ نه تنها برای ادامه داستان جذاب مارادونا در این شهر بلکه به این دلیل که سبک بازی درخشان ناپولی در حال حاضر زیر نظر لوچانو اسپالتی با فوتبالی که مسی بازی می‌کند هماهنگی کامل دارد.

او در مصاحبه‌ای با رادیو سوپر دپورتیوو گفت: "در حال حاضر باشگاه ایده‌آل برای لئو مسی همان باشگاهی است که دیه‌گو مارادونا در آن بازی می‌کرد. ناپولی. تیم اسپالتی الان فوتبالی بازی می‌کند که برای مسی ایده‌آل است. فوتبالی با حفظ مالکیت توپ که چندان به سرعت وابسته نیست و البته تکنیک بالا می‌طلبد. مسی شرایطی از این ایده‌آل‌تر پیدا نمی‌کند. مسی می‌تواند خاطره مارادونا را در ناپل زنده کند و تا ابد به یکی از خدایان این شهر در کنار دیه‌گو تبدیل شود."