وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی تلاش ایران برای استقرار نظامی در برخی کشورهای منطقه شد.

ادعای جدید وزیر جنگ صهیونیست‌ها در مورد ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بازدید از نظامیان این رژیم در کرانه باختری با نادیده گرفتن اقدامات خرابکارانه و تروریستی این رژیم علیه ایران گفت: ما اجازه نخواهیم داد که ایران و حزب‌الله به ما آسیبی برسانند.

او با تکرار ادعاهای رژیم اسراییل علیه نقش ایران در منطقه گفت: تمامی جبهه‌های ما آماده هستند. ایرانی‌ها در حال گسترش دسترسی‌شان به(کرانه باختری) و غزه هستند و در تلاش برای رسیدن به استقرار نظامی در سوریه و لبنان هستند.

ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشورهای منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشورها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.

گالانت در حالی مدعی تلاش ایران برای استقرار نظامی در منطقه است که اصلی‌ترین متحد آن، آمریکا، دهه‌هاست با حضور نظامی در منطقه و دامن زدن به رقابت تسلیحاتی میان کشورهای آن، امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند. | منبع: ایسنا