شمار گل‌های کوین یامگا و مهدی قایدی در تیم استقلال به 7 گل رسیده است. مهدی قایدی در مصاف با ذوب آهن در جریان بازی و یامگا طبق معمول از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.

یامگا آقای گل می‌شود یا قایدی، مهم نیست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در مصاف بیست و چهارم در استادیوم آزادی و در حضور پرشور تماشاگرانش در برابر ذوب آهن ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت با گل های مهدی قایدی و کوین یامگا به عنوان تیم پیروز به رختکن رفت. در مسابقه ای که برد موجب خالی کردن عقده‌های بازیکنان استقلال در اعتراض به مشکلات مالی تیم و حذف احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا شد.

نکته جالب در مورد گل زنان استقلال اینکه الان کوین یامگا می‌توانست بهترین گل زن آبی‌ها باشد. اگر در بازی با نفت مسجد سلیمان کوین یامگا در دقیقه 72 تعویض نمی‌شد، پنالتی ثانیه‌های پایانی بازی را او می‌زد و در این صورت اکنون شمار گل‌هایش 8 گل بود. در آن بازی مهدی قایدی به بهانه هت تریک پشت ضربه رفت اما ضربه پنالتی اش توسط دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان مهار شد و در نهایت استقلال با برتری 3-1 بازی را به پایان رساند.

اما به نظر می‌رسد در اردوی استقلال خیلی مهم نیست، مهدی قایدی آقای گل شود یا کوین یامگا. البته محمد محبی هم این شانس را دارد به این خاطر که تنها یک گل کمتر از مهدی قایدی و کوین یامگا زده است. این بازیکنان در ایجاد موقعیت گل با هم پاس کاری می‌کنند. شادی بعد از گلشان و عکس‌هایی که توسط امیر حسین خیرخواه به ثبت رسیده این را ثابت می‌کند. روی گل اول محمد محبی پاس داد و مهدی قایدی گل زد و روی گل دوم پنالتی ای که محمد محبی گرفت، روی پاس مهدی قایدی بود. از سویی بعد از گل کوین یامگا اولین بازیکنی که به او تبریک گفت و او را رها نمی کرد، مهدی قایدی بود.

فقط سبک بازی استقلال نیست که موجب ارایه بازی‌های خوب این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر شده است. فقط سبک بازی استقلال نیست که موجب شده تا این تیم هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی در جدول شانس قهرمانی باقی بماند. دوستی بازیکنان استقلال و همکاری خوبی که در زمین با هم دارند در موفقیت استقلال دخیل بوده است و البته که هماهنگ کننده این همدلی در اردوی آبی ریکاردو ساپینتو است.