مریم آزمون سرمربی تیم ملی زنان در نشست خبری پیش از دیدار برابر میانمار نسبت به تغییر ساعت این دیدار اعتراض کرد.

آزمون: AFC صعود ما را با چالش مواجه کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی زنان ایران فردا بعدازظهر از ساعت ۱۶ به وقت محلی در دور نخست مرحله انتخابی المپیک پاریس به مصاف میانمار خواهد رفت و مریم آزمون سرمربی تیم ملی زنان در نشست خبری پیش از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. آزمون در بخشی از سخنانش نسبت به تغییر ساعت این دیدار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد و اشاره کرد با توجه به میزبانی میانمار در این مسابقات و شرایط آب و هوایی، این موضوع می‌تواند به ضرر ملی‌‌پوسان ایرانی شود.

سرمربی تیم ملی زنان ایران در ابتدای این در نشست خبری گفت: خوشحالم که در میانمار حضور داریم و از حمایت فدراسیون فوتبال ایران به جهت تدارکات و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال بانوان تشکر می کنم. تیم میانمار بسیار قوی است و در رنکینگ جهانی در رده 45 قرار دارد. ما این تیم را کاملا آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف‌ و قوت‌شان را می‌شناسیم. تمام تلاش مان را می کنیم تا از سد این تیم بگذریم.

وی در ادامه بیان کرد: طبق برنامه قبلی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی با تیم میانمار ساعت 18 بود، اما با انصراف تیم های بنگلادش و مالدیو مقرر شد دو بازی با تیم میانمار در ساعت 16 انجام دهیم. با توجه به اینکه در این زمان دمای هوا بسیار گرم و شرجی است، شرایط را برای بازیکنان ما سخت می کند. این موضوع به سود تیم میانمار است و از شرایط میزبانی خود بهره می برد. عملا بدون حضور تیم های بنگلادش و مالدیو با بازی مقابل میانمار سرنوشت مان در این گروه مشخص می شود. تنها چیزی که خیلی باعث فشار برای تیم ماست، آب و هوای شرجی اینجاست و به نظر من باید بازی رفت و برگشت در دو کشور برگزار می‌شد.

آزمون در ادامه درباره تدارکات این تیم در این مرحله از مسابقات گفت: دو مرحله اردوی آماده سازی پیش از اعزام به مسابقات برگزار کردیم. سعی ما در تمرینات بر این بود تا بازیکنان را برای مسابقات مرحله انتخابی المپیک فوتبال بانوان آسیا آماده کنیم که خوشبختانه شاگردانم در شرایط خوبی قرار دارند. نسل بسیار خوبی از فوتبال بانوان را در حال حاضر در اختیار داریم. آنچه مسلم است بازی های تدارکاتی باعث می‌شود ما در شرایط مسابقه قرار بگیریم. چه در نوع بازی، چه در ترکیب تیم و انتخاب بازیکنان به ما خیلی کمک می کرد. البته تمام بازیکنان ما در شرایط مسابقه هستند و تیم یکدست و با انگیزه ای داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان گفت: هدفمان صعود از مرحله مقدماتی و حضور در دور دوم مسابقات است و امیدوارم بهترین عملکرد را در این دو بازی از خود به جای بگذاریم.