نایب ر ئیس زنان خبر داد: تکلیف نیمکت تیم ملی زنان مشخص شده و به زودی تاریخ اردو اعلام می‌شود.

تکلیف نیمکت تیم ملی زنان روشن شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، بعد از انتخاب مریم منظمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال و جایگزینی او به جای شهره موسوی، حالا در فاصله کمتر از یک ماه مانده به مسابقات مقدماتی المپیک پاریس، این رئیس از مشخص شدن تکلیف نیمکت تیم ملی می‌گوید.

تیم ملی زنان ایران در مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۲۴، فروردین ماه در مرحله اول باید به مصاف تیم‌های بنگلادش، میانمار و مالدیو برود. این تیم‌ها که به نظر می‌رسد حریف‌های آسانی برای صعود ایران از مرحله نخست باشند در گروه دوم مرحله مقدماتی قرار دارند و ایران با این قرعه، شانس صعود از این مرحله و راه یابی به مرحله دوم و سوم مقدماتی را دارد.

اما تیم ملی زنان ایران که از یک سال و نیم گذشته و پس از بازگشت از مسابقات جام ملت‌های آسیا دچار تغییرات زیادی شده است، اکنون سرمربی ندارد. مریم آزمون که در ماه‌های اخیر بدون قرارداد و در آخرین دوره با قراردادی سه ماهه هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، قراردادش به اتمام رسیده و حالا مریم منظمی به عنوان نایب رئیس جدید زنان در اولین گام خود باید تکلیف نیمکت تیم ملی را روشن کند. انتخاب سرمربی جدید و یا ادامه دادن با کادرفنی قبلی؟!

منظمی طی یک گفت و گوی کوتاه با خبرنگار “ورزش سه” از مشخص شدن تکلیف نیمکت تیم ملی و اخذ تصمیم نهایی گفته است و به گفته‌ او، سایت رسمی فدراسیون فوتبال به زودی نام کادرفنی و تاریخ اردوی تیم ملی زنان را اعلام خواهد کرد.