بیش از ۳ ماه از بازداشت نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال می‌گذرد و بخش زنان فدراسیون معلق است!

۱۰۰ روز در بند؛ عجیب‌ترین مدیر تاریخ فوتبال ایران!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، بدون شک می‌توان شهره موسوی را عجیب‌ترین مدیر تاریخ فوتبال ایران دانست، بیش از ۳ ماه از بازداشت او به دلیل تخلف در پرونده غیر فوتبالی ارزهای دیجیتال می‌گذرد و در این مدت بخش زنان فدراسیون فوتبال معلق مانده است.

موسوی که اسفند ۹۹ به همراه عزیزی خادم به عنوان نایب رئیس سوم وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد، در ابتدای امر با رسیدگی‌های بی سابقه به تیم ملی فوتبال زنان مقدمات اولین صعود این تیم به جام ملت‌های آسیا را فراهم کرد، به طوری که بسیاری از اهالی فوتبال عملکرد او را تحسین می‌کردند و از تحولات رخ داده احساس رضایت داشتند اما بعد از بازگشت تیم ملی زنان از جام ملت‌های آسیا که در کشور هند برگزار می‌شد و اتمام قرارداد مریم ایراندوست، شایعه‌های هر روزه پیرامون شهره موسوی که تماماً مربوط به مدیرعاملی او در شرکت بادران می‌شد، باعث ایجاد حاشیه در حوزه زنان و رها شدن تیم ملی فوتبال شد.

قرارداد مریم ایراندوست تمدید نشد و بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان ۲۷ فروردین‌ ۱۴۰۱ شهره موسوی برای پرونده رمز ارز دیجیتال روانه بازداشت شد.

حالا بعد از گذشت بیش از ۳ ماه از بازداشت موسوی، او نه استعفا می‌دهد و نه در جلسات فدراسیون غایب است، بلکه موسوی در جلسات فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین شرکت می‌کند تا امکان عزل او به علت عدم حضور در جلسات غیر ممکن باشد!

با این اوصاف برای تعیین تکلیف بخش زنان فدراسیون یک راه بیشتر نمانده است، برگزاری انتخابات، به حد نصاب رسیدن تعداد اعضای مجمع و برکناری شهره موسوی از عنوان نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال، البته اگر تا زمان برگزاری انتخابات حکم قطعی کیفری موسوی صادر شود او به طور حتم از سمت خود عزل خواهد شد!