رضا درویش در مصاحبه امروز خود با ورزش سه به موضوعی عجیب اشاره کرد و مدعی شد یک بدهی قدیمی اکنون دردسر بزرگی برای آن‌ها شکل داده است.

بدهی 85 میلیونی پرسپولیس چند میلیاردی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای بدهی‌های پرسپولیس و استقلال قرار نیست هیچ‌وقت به پایان برسد و هر روزه و سالانه شاهد اخباری در خصوص مشکلات این دو باشگاه بابت بدهی‌های قدیمی‌شان هستیم.

جدیدترین خبر درباره بدهی قدیمی سرخ‌ها اما عجیب و باورنکردنی است؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه امروز خود با خبرنگار ما پرده از بدهی عجیبی برداشت که اکنون حکم اجرایی خود را گرفته و باعث بسته شدن حساب باشگاه نیز شده است.

این بدهی مربوط به یکی از شرکت‌هاست که در سال 84 به پرسپولیس پرداخت شده است و اکنون با گذشت بیش از 17 سال ماجرایی عجیب برای سرخ‌ها شکل داده و باعث بسته شدن حساب این باشگاه نیز شده است. در این زمینه گفته می‌شود شرکت مورد اشاره یک بار در سال 89 موفق به دریافت حکم شده بود اما با بی‌توجهی مدیر وقت مواجه شده است. اکنون دومین حکم مربوط به این بدهی در سال 99 با پیگیری دوباره به بخش اجرایی رسیده بود که بار دیگر مورد بررسی باشگاه و مدیر وقت قرار نگرفته بود.

رضا درویش مدعی است که علی‌رغم دریافت حکم اجرایی از سوی این شرکت، بخش اداری و مالی باشگاه هیچ پرونده و سندی در این خصوص نداشته است! با این حال مدیرعامل پرسپولیس در تلاش است با پیگیری‌های لازم بتواند این طلب 85 میلیون مربوط به سال 84 که اکنون با مطالبه چند میلیاردی مواجه شده را به سرانجام مطلوب برساند تا باشگاه دچار خسارت نشود.