هافبک استقلال بعد از یک جلسه محرومیت در دیدار آینده تیمش را همراهی خواهد کرد.

هافبک استقلال طاقت دوری از ترکیب را ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری به علت محرومیت نتوانست استقلال را در دیدار برابر ذوب‌آهن همراهی کند. مهری که در این فصل توسط ساپینتو احیا شد، از مهره‌های ثابت خط میانی است که نمایش او در نیم فصل دوم بیش از هر زمان دیگری به چشم آمده است.

این بازیکن حتی در بازی قبل هم تیمش را تنها نگذاشت ‌و در استادیوم حضور پیدا کرد تا در پایان بازی در شادی این برد شریک باشد. حالا که مهری برای دیدار با آلومینیوم آماده است، این بار استقلال چشمی و مهدی‌پور را به علت محرومیت در اختیار ندارد تا این موضوع وظیفه سعید را سخت‌تر کند.

البته خبر خوب برای آبی‌ها این است که رضاوند هم به احتمال زیاد به این بازی می‌رسد و در کنار مهری و احتمالا که زبیر نیک‌نفس که به ترکیب راه می‌یابد، می‌تواند خیال ساپینتو را از بابت کمربند میانی راحت کند. این سه نفر در کنار هم می‌توانند خیال مهاجمان استقلال را راحت کنند تا با توپ‌رسانی به موقع آنها را صاحب گل کنند.

نوار پیروزی‌های پرگل شاگردان ساپینتو ادامه‌دار است و آنها دوست ندارند به این سادگی‌ها رکورد میانگین ۲.۲۲ گل در هر بازی شکسته شود. باید به این نکته اشاره کرد که آلومینیوم مقابل تیم‌های بزرگ به سختی امتیاز از دست می‌دهد و باید دید پلن ساپینتو‌ برای این مسئله چیست.