علی علیپور پس از عمل جراحی رباط صلیبی، برنامه‌های فیزیوتراپی خود را دنبال می‌کند.

ستاره سابق پرسپولیس، مشتری ثابت فیزیوتراپی ژیل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که پس از انتخاب دنیل سوسا به عنوان سرمربی ژیل ویسنته به شرایط خوبی دست یافته بود، در اواخر بهمن ماه و در دیدار با فامالیکائو در ترکیب تیمش به میدان رفت، اما در دقیقه ۱۵ به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و در روزهای بعد نتیجه MRI او نشان داد که دچار پارگی رباط صلیبی شد‌ه است.

علیپور پس از این مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت تا دوری شش ماهه او از میادین باعث شود در شرایطی که در بهترین فرم خود قرار داشت، مسابقات باقی‌مانده ژیل ویسنته را از دست بدهد و خیلی زود فصل را به پایان برساند.

مهاجم سابق پرسپولیس بعد از عمل جراحی، هر روز در استادیوم اختصاصی ژیل ویسنته حاضر می‌شود و برنامه‌های فیزیوتراپی و بازتوانی خود را زیر نظر کادر پزشکی این تیم دنبال می‌کند تا هر چه سریع‌تر به شرایط ایده‌آلی برای آغاز تمرینات دست پیدا کند.

جای خالی علی علیپور در ارنج امروز تیم ژیل ویسنته در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون.

علیپور امروز هم در شرایطی است که ژیل ویسنته در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال میزبان اسپورتینگ است، برای فیزیوتراپی در استادیوم حاضر شده و از ساعاتی بعد هم تماشاگر تقابل هم‌تیمی‌هایش برابر تیم رده چهارمی جدول خواهد بود.

ژیل ویسنته در حال حاضر با ۲۹ امتیاز از ۲۵ بازی در رده سیزدهم جدول لیگ پرتغال قرار دارد و تلاش می‌کند تا رتبه خود را در جدول یک رقمی کند.