وزیر ورزش بعد از جلسه با رو سای فدراسیون‌های ورزشی حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد.

فرار  به جای پاسخگویی: سجادی دوباره دونده شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، صبح چهارشنبه سیدحمید سجادی در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص استعفای اخیر علی فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال مورد سوال قرار گرفت که پاسخ او کاملا مبهم و کوتاه بود: "من به معاون قهرمانی وزارت ورزش محمد پولادگر ارجاع دادم و گفتم در هیئت مدیره مطرح کنید. ۳ نفر از اعضای هیئت مدیره گفتند او فعلا بماند. علی فتح الله زاده فعلا هست تا فصل تمام شود و ببینیم چه می‌شود." 

این پاسخ وزیر ورزش که چند روز پیش اعلام کرده بود استعفایی از فتح الله زاده به دست او نرسیده، باعث شد تا تحلیل‌های جدیدی نسبت به وضعیت مدیرعامل استقلال صورت بگیرد.  

اما همه در انتظار پاسخ‌های اساسی‌تر وزیر به افشاگری‌های روزهای اخیر رئیس سازمان خصوصی‌سازی علیه فتح الله زاده بودند. اولین نشست رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش در عصر چهارشنبه به میزبانی هتل المپیک فرصت خوبی بود تا خبرنگاران سوالات خود را در این خصوص از سجادی بپرسند.  

با اینکه خبرنگاران و البته رؤسای فدراسیون‌ها از ساعت 16 منتظر حضور وزیر ورزش در سالن بودند، اما حدود ساعت 18 و دو ساعت بعد از شروع جلسه بود که سجادی وارد سالن شد. اهدای حکم رؤسای فدراسیون‌هایی که در اسفند ماه انتخاباتشان برگزار شده بود، آن‌قدر طول کشید که حدود 5 دقیقه مانده به اذان مغرب فرصت به سجادی برای سخنرانی رسید. در حالی که زمان‌بندی خوبی هم برای سخنرانی وزیر انجام نشده بود و رؤسای فدراسیون‌هایی که با زبان روزه در جلسه بودند، مجبور شدند تا حدود نیم ساعت بعد از اذان مغرب هم افطار نکنند، سجادی بیشتر سعی کرد از مسئولین و اطرافیان خود به خاطر اتفاقاتی که بعد از سقوط بالگرد رخ داده بود، تشکر کند؛ اگرچه بحث بیمه ورزشکاران و برگزاری رویداد نوروزگاه نیز از سوی او مطرح شد.  

بعد از افطار و در حالی که خبرنگاران همه در انتظار شنیدن صحبت‌های وزیر بودند، سجادی همراه با تاج از درب پشتی خارج شد و به خبرنگاران اعلام کرد بعد از خواندن نماز مغرب به جمع آن‌ها بازمی‌گردد.  

با اینکه خبرنگاران بیش از یک ساعت منتظر حضور وزیر ورزش بودند، در نهایت متوجه شدند او از درب دیگری و دور از چشم همگان از سالن خارج شده و علاقه‌ای به روبه‌رو شدن با خبرنگاران و سوالات احتمالی در خصوص مدیرعامل استقلال و حواشی این باشگاه نداشته است. البته که مهدی تاج نیز که به سالن بازگشت، با وجود اصرار خبرنگاران حاضر به مصاحبه نشد و به همراه علیرضا دبیر برای بازدید از خانه کشتی، به این فدراسیون رفت.  

در این میان خبرى از پولادگر هم نبود و او نیز مسیر وزیر ورزش را براى عدم پاسخگویى در پیش گرفت. 

حالا باید دید طی روزهای آینده و در شرایطی اسناد زیادی که از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی بر علیه مدیرعامل باشگاه استقلال منتشر شده، وزیر ورزش پاسخ شفاف‌تری برای هواداران این باشگاه که روز چهارشنبه مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند، خواهد داشت یا خیر.