علیرضا جهانبخش که بر اثر برخورد با مدافع هم تیمی اش زمینه‌ساز گل حریف شده بود، این بار با یک پاس گل تماشایی اشتباهش را جبران کرد.

جهانبخش با یک سوپر پاس از زمین بلند شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش یک نیمه پر فراز و نشیب را سپری کرد. دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی هلند در استادیوم دکویپ با اتفاقات عجیبی برای بازیکن ایرانی فاینورد همراه شد و او روی 2 گل تأثیرگذار بود. ابتدا گل حریف و سپس گل تساوی یاران علیرضا.

فاینورد که در لیگ رقابت سختی با آژاکس دارد و چند روز پیش نیز در یوهان کرایوف آرنا موفق شده بود میزبان خود را شکست دهد، در تک دیدار مرحله نیمه نهایی میزبان حریف خود بود که نیمه نخست به کام آنها پیش نرفت.

در دقیقه 14 مسابقه بود که خورخه سانچز مدافع راست و مکزیکی آژاکس با فرار از تله آفساید، به حرکت درآمد و یک توپ را به روی دروازه ارسال کرد. علیرضا جهانبخش که برای کمک به خط دفاعی تا محوطه جریمه خودی پیش آمده بود، صاحب توپ شد.

جهانبخش در حال مشاهده توپ ارسالی بود و قصد داشت آن را دفع کند. اما مارکوس پدرسن متوجه حضور هم‌تیمی ایرانیش نشده است.

برخورد آنها باعث می‌شود تا توپ مقابل تادیچ قرار بگیرد و گل نخست بازی این‌گونه به ثبت رسید.

اما در این لحظه مارکوس پدرسن مدافع نروژی فاینورد که نگاهش به سمت توپ بود و جهانبخشی که در پی توپ بود را ندید، با هم‌تیمی ایرانی‌اش برخورد بدی پیدا کرد و توپ پس از برخورد به جهانبخش، برابر مهاجم حریف قرار گرفت.

دوشان تادیچ ستاره نام آشنا و صربستانی آژاکس نیز از این فرصت بادآورده نهایت استفاده را برد و با یک شوت سهمگین، دروازه فاینورد را گشود تا میهمان با یک گل پیش بیفتد. اشتباه عجیب مارکوس پدرسن و برخورد او با علیرضا جهانبخش، سبب شد تا بازیکن ایرانی فاینورد یک پاس گل به حریف بدهد.

اما جهانبخش اشتباهش را با این پاس گل دیدنی جبران کند.

او به زیبایی هر چه تمام‌تر و با سری بالا، توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد.

سانتیاگو خیمنز نیز قدر پاس جهانبخش را دانست و گل تساوی را به ثمر رساند.

البته جهانبخش این اشتباه را در ثانیه‌های پایانی با یک پاس گل تماشایی جبران کرد. او در وقت‌های تلف شده نیمه اول و از سمت راست صاحب توپ شد و با سری بالا، آن را به روی دروازه ارسال کرد که سانتر دقیق و خط کشی شده این بازیکن ایرانی روی سر سانتیاگو خیمنز فرود آمد و او دروازه آژاکس را باز کرد.

جهانبخش که روی گل حریف مرتکب اشتباه شده بود و پس از برخورد با مدافع هم‌تیمی خود به شکلی ناخواسته به بازیکن حریف پاس گل داده بود، این بار با یک پاس گل و گل‌سازی برای هم‌تیمی خود، ورق را برگرداند تا فاینورد نیمه نخست را با تساوی یک – یک به رختکن برود.