محمد نصرتی می‌گوید با این یکدلی که در تیم تراکتور وجود دارد، این تیم شانس زیادی برای شکست سپاهان خواهد داشت.

نصرتی: برای تراکتور بازی می‌کنیم، نه سایر مدعیان!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی، مربی تیم تراکتور، در آستانه بازی با سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد شرایط این بازی گفت: الان شرایط تیم خیلی خوب است و تمرینات منظمی را در سال 1402 انجام می‌دهیم و امسال بازیکنان انگیزه بیشتری هم دارند. خداراشکر نتیجه این تمرینات را هم در بازی نفت مسجدسلیمان دیدیم و الان هم برای بازی سپاهان خیلی آماده هستیم.

وی افزود: من زمانی که بازیکن بودم، همیشه منتظر همچین بازی‌های بزرگی بودم و لحظه شماری می‌کردم که در این بازی کیفیت خودم و تیمم را نشان بدهم و فکر کنم الان بازیکنان هم چنین حسی دارند.

مربی تراکتور راجع به شانس پیروزی تراکتور عنوان کرد: دوست داریم برنده شویم و خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و به هیچ وجه اینطور نیست که لیگ برایمان تمام شده باشد. ما دوست داریم در مقابل تماشاگرانمان نمایش خوبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

نصرتی در خصوص بازی در ورزشگاه یادگار توضیح داد: اول اینکه ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم در مقابل تماشاگران بازی کنیم و هیچ چیزی بهتر از این نیست. اما امیدوارم مسئولان فوتبال تبریز به کیفیت چمن ورزشگاه توجه کنند چون سبک بازی تراکتور بر اساس بازی روی زمین است و ما برای نمایش موردنظر، به کیفیت مطلوب چمن نیاز داریم.

او ادامه داد: جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنم که دو زمین چمن بسیار خوب در مجموعه بنیان دیزل در اختیار تیم قرار دادند که این باعث شده تا ما برای تمرینات مشکلی نداشته باشیم و آقای خمس هم رضایت کاملی از زمین چمن دارند.

کاپیتان سابق تراکتور راجع به شانس آسیایی‌شدن تراکتور گفت: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در جدول بالا برویم. معادلات الان طوری است که شانس حضور در رقابت‌های آسیایی را داریم و هواداران مطمئن باشند که ما تا روز آخر تلاش خواهیم کرد تا رتبه خود را بهتر کنیم. ما به سایر تیم‌ها و نتایجشان هیچ کاری نداریم و برای نام تراکتور و هوادارانش وارد زمین می‌شویم و برای پیروزی می‌جنگیم.

وی با اشاره به وضعیت کنونی تراکتور اظهار داشت: تراکتور همیشه تیم یکدلی بوده و الان هم دقیقا به همین شکل است. ما در کادرفنی و بازیکنان در نقش خود، همگی برای هدفمان مصمم هستیم و امیدواریم که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. از هواداران هم درخواست دارم که پشت تیم باشند و ما را حمایت کنند.