تیم فوتبال سپاهان روز بسیار سختی را در تبریز پشت سر گذاشت و در نهایت هم با شکست به اصفهان بازگشت.

این روی سکه یادگار سبز بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس که دو رقیب اصلی سپاهان در مسیر کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم هستند، شاگردان مورایس با کمی دلهره از کم شدن اختلاف از هتل عازم ورزشگاه یادگار امام تبریز شدند، اما تصور آنچه انتظارشان را می‌کشید هم نداشتند.

اتوبوس سپاهان که در ترافیک شدیدی گرفتار شده بود، کمتر از یک ساعت مانده به شروع بازی وارد ورزشگاه یادگار امام تبریز شد و وقتی بازیکنان سپاهان با سیل هواداران تراکتوری مواجه شدند، بیشتر متوجه شدند که چه 90 دقیقه دشواری پیش روی آن‌ها قرار دارد.

این تازه شروع ماجراهای صدرنشین لیگ برتر در مقابل تیم منسجم و قابل احترام پاکو خمس در تبریز بود. در نیمه اول بازی پایاپایی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و در نیمه دوم دو تیم موقعیت‌‎هایی برای گلزنی داشتند که این تیم تراکتور بود که توانست با ضربه پنالتی به گل دست پیدا کند. البته که سپاهانی‌ها هم معتقدند دو پنالتی آن‌ها گم شده و حسن اکرمی در یکی از حساس‌ترین برهه‌های فصل با آن‌ها نامهربان بوده است.

این پایان ماجرا برای سپاهان نبود. آن‌ها پس از گل رضا اسدی با امیدواری زیادی برای بازگشت به بازی کار را دنبال کردند، اما حمایت پرشور هواداران تبریزی که البته در میان آن‌ها چندین لیزر به دست هم حضور داشتند، کار را برای آن‌ها به مراتب سخت‌تر از یک دیدار عادی در تبریز کرد و در نهایت هم بدون اینکه امتیازی از این مسابقه حساس بگیرند، به اصفهان بازگشتند.

سپاهان با فرم خوبی به تبریز پا گذاشته بود و از هفته ماقبل پایانی نیم فصل اول طعم شکست را نچشیده بود، اما در روزی که اتفاقات فوتبالی به هیچ وجه به سود این تیم پیش نرفت، اختلاف آن‌ها با استقلال از دست رفت و با پرسپولیس به عدد یک رسید تا 5 هفته باقی مانده نفس‌گیرتر از همیشه طی این فصل دنبال شود.