مشتی که دیشب فده وا لور ده بر صورت بازیکن و یا رئال کوبید، می‌تواند عواقب بسیار سنگین و تلخی برای او داشته باشد.

محرومیت و زندان، سناریوهای وحشتناک در انتظار فده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید در برنابئو 2-3 مغلوب ویارئال شد ولی درگیری فیزیکی فده والورده و الکس بائنا پس از بازی و در محوطه بیرونی ورزشگاه برنابئو بود که بیشتر مورد توجه قرار گرفت و خبرساز شد.

اختلاف این دو بازیکن به سه ماه قبل برمی‌گردد؛ زمانی که رئال مادرید در کوپا دل ری موفق شد ویارئال را در لاسرامیکا شکست دهد. در آن بازی بائنا پس از تکلی روی پای والورده به او گفته بود: «حالا گریه کن که پسرت قرار نیست به دنیا بیاید». ماجرا از این قرار است که قبل از آن بازی، همسر والورده اعلام کرد که پسری که او و فدریکو منتظر تولدش بودند به دنیا نخواهد آمد و مجبور به سقط آن است، هرچند در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و فده و همسرش حالا منتظر تولد دومین فرزند خود هستند.

فده که از بائنا کینه داشت، دیشب در محوطه اتوبوس‌های تیم‌ها منتظر بازیکن 21 ساله ویارئال ماند و با مشت به صورت او کوبید. بائنا حالا می‌تواند به پلیس، کمیته برگزاری مسابقات لالیگا و یا هر دو نهاد شکایت کند.

اکنون چند سناریو می‌توان در مورد وضعیت والورده متصور بود:

شکایت بائنا و باشگاه ویارئال به کمیته برگزاری مسابقات لالیگا

داور مطابق انتظار و به این دلیل که اتفاق در زمین بازی رخ نداده، در گزارش خود به این درگیری اشاره نکرده، ولی بائنا و باشگاه ویارئال می‌توانند با توجه به حضور چندین شاهد و فیلم درگیری، از والورده به کمیته رقابت‌ها شکایت کنند. در این صورت محرومیتی بین چهار تا 12 جلسه در انتظار ستاره اروگوئه‌ای خواهد بود و او شاید فصل را از دست بدهد.

شکایت به پلیس

در صورت شکایت بائنا به پلیس، پرونده‌ای کیفری علیه والورده تشکیل خواهد شد و تحقیقات پلیس شروع می‌شود. در این صورت حتی خطر زندان والورده را تهدید خواهد کرد و او قطعا جریمه مالی نیز خواهد شد.

عدم شکایت بازیکن

در حال حاضر نه بائنا و نه باشگاه ویارئال قصد شکایت از والورده را ندارند. در این صورت ستاره اروگوئه‌ای می‌تواند بدون مشکل رئال را در بازی‌های بعدی همراهی کند.

دخالت مستقل پلیس

ممکن است پلیس مستقر در ورزشگاه برنابئو به صورت مستقل پرونده‌ای علیه والورده تشکیل دهد و تحقیقات در مورد درگیری را شروع کند. در این صورت کمیته ضدخشونت نیز ورود خواهد کرد و سنگین‌ترین جرایم ممکن در انتظار والورده خواهد بود.