ویرژیل فن دایک، ستاره لیورپول، می‌گوید این تیم برای بازگشت به جایگاهی که در پنج سال اخیر داشته باید بازیکنان با کیفیتی را به خدمت بگیرد.

فن دایک: با بازیکنانی که جدا شدند، افت ما طبیعی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شکست لیورپول برابر رئال مادرید باعث شد که این تیم از یکی دیگر از رقابت‌های این فصل هم حذف شود و حالا تمام تمرکزش را روی لیگ برتر بگذارد. 

شاگردان یورگن کلوپ در مجموع دو بازی رفت و برگشت شش گل از رئال دریافت کردند تا بار دیگر ضعف این تیم در دیدارهای مهم و حساس این فصل در نقاط مختلف زمین مشخص شود و فن دایک هم معتقد است که لیورپول نیاز به بازسازی اساسی دارد. 

این مدافع هلندی در این باره گفت:« کاملا مشخص است که بازیکنانی از این تیم جدا خواهند شد. این موضوع قبلا هم اعلام شده است و اگر ما به دنبال این هستیم که دوباره در همان جایگاهی که در پنج سال اخیر در آن بودیم قرار بگیریم، باید کیفیت تیم را بالا ببریم، خصوصا با توجه به بازیکنانی که از ما جدا شده‌اند.»

او با اشاره به کار سخت مدیران این باشگاه اضافه کرد:« همه می‌دانند که تیم باید تقویت بشود اما این کار بسیار دشوار خواهد بود. پیدا کردن بازیکن درست و مناسب خیلی خیلی سخت است اما این باشگاه باید در این مورد تمام تلاشش را به کار بگیرد تا بتواند تیم را به خوبی تقویت کند.»