کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید با پیروزی برابر پاری سن ژرمن رکورد درخشانی را به ثبت رساند.

رکوردشکنی  آنجلوتی؛ چهار دهه در  یک چهارم نهایی CL
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته میزبان دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 1-3 در این بازی به پیروزی رسد.

رئالی‌ها بازی رفت را با تک گل کیلیان امباپه در وقت‌های تلف شده واگذار کرده بودند و در این بازی نیز گل اول را از این بازیکن دریافت کردند اما اشتباهات فردی بازیکنان پی اس جی و هت‌تریک کریم بنزما باعث شد که آنها در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2-3 به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعد شوند. 

صعود رئال به مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی آنچلوتی به اولین مربی تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل می‌شود که موفق شده در چهار دهه مختلف به این مرحله صعود کند. 

او اولین بار با یوونتوس در سال 1999 موفق شد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حاضر شود و حالا در سال 2022 با رئال مادرید به این موفقیت رسیده است. 

این مربی 62 ساله در سال 2003 و 2007 با میلان و در سال 2014 نیز با رئال مادرید موفق به فتح این جام نیز شده است. 

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در آستانه ثبت رکورد جذاب دیگری در این فصل قرار دارد. او پیش از این موفق شده جام‌های قهرمانی لیگ برتر با چلسی، لیگ فرانسه با پی‌اس‌جی، بوندس‌لیگا با بایرن مونیخ و سری A با میلان را بالای سر ببرد. 

اگر صدرنشینی رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا تداوم پیدا کند، آنچلوتی به اولین مربی تاریخ تبدیل خواهد شد که قهرمانی در هر پنج لیگ معتبر اروپایی را تجربه کرده است.