کیلیان امباپه امشب خطرناک ترین بازیکن برای رئال مادرید در جدال بزرگ پارک دو پرنس خواهد بود.

چرا رئال باید از کیلیان امباپه بترسد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید امشب امید اول گلزنی پی اس جی برابر رئال کیلیان امباپه است. لیونل مسی جذاب ترین مهره پاریسی ها برابر رئال خواهد بود ولی نقش اول گلزنی را امباپه بر عهده خواهد داشت. ستاره ای که به احتمال فراوان، فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

امباپه نحستین بار فصل 17-2016 با موناکو بود که خود را به دنیای فوتبال معرفی کرد. او با 17  سال سن در 9 بازی خود در لیگ قهرمانان توانست شش گل بزند. در مراحل یک هشتم نهایی تا نیمه نهایی او در 5 بازی از شش بازی برابر سیتی، دورتموند و یوونتوس گلزنی کرد و به خصوص درخشش او در بازی برابر سیتی در ورزشگاه اتحاد بود که باعث شهرت مضاعفش شد.

فصل 18-2017 او دیگر بازیکن پی اس جی شده بود ولی در دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال در یک هشتم نهایی موفق به زدن گل نشد و از دور رقابت ها نیز حذف شدند.

فصل 19-2018 او در یک هشتم نهایی برابر منچستر یک گل زد و یک پاس گل داد ولی پی اس جی از دور رقابت ها حذف شد.

فصل 20-2019 پی اس جی به فینال رسید ولی او در مراحل حذفی موفق به زدن گل نشد هرچند که به دلیل مصدومیت، دو بازی روی نیمکت بود. 

فصل گذشته نیز او با پی اس جی به نیمه نهایی رسید ولی با شکست از سیتی حذف شدند. امباپه در یک هشتم نهایی برابر بارسا 4 گل در دو بازی به ثمر رساند. در یک چهارم نهایی برابر بایرن دبل کرد و در بازی نیمه نهایی برابر سیتی دور رفت گلزنی نکرد و بازی برگشت را هم از دست داد.

در مجموع او در 51 بازی برای موناکو و پی اس جی در لیگ قهرمانان، توانسته 31 گل به ثمر برساند.