وین گر طلایی پوشان اصفهان با رفع مصدومیت آماده بازگشت به ترکیب تیمش شد.

بازگشت یک سپاهانی در حساس‌ترین زمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در حالی چهار مسابقه اخیرش در لیگ برتر را برگزار کرده که محمد علی‌نژاد را بخاطر آسیب دیدگی در ترکیب نداشت و ژوزه مورایس نتوانست از این مهره تاثیرگذار هجومی‌اش بهره ببرد، اما حالا این بازیکن با رفع کامل مصدومیت آماده حضور دوباره در ترکیب تیمش شده است.

علی‌نژاد که در نخستین سال حضورش در سپاهان عملکرد فراتر از انتظاری داشته و توانسته با گلزنی، پاس گل و گرفتن پنالتی تبدیل به مهره خطرناکی در خط هجومی طلایی پوشان اصفهان شود، آخرین بازی خود را در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک انجام داد و پس از آن نتوانست در ترکیب قرار بگیرد.

شماره ۸۱ سپاهان که پس از غیبت در فهرست سه مسابقه، در دقیقه ۸۷ دیدار اخیرشان مقابل تراکتور به زمین رفت تا دوباره در شرایط بازی قرار بگیرد، در تمرینات روزهای گذشته با انگیزه زیادی زیر نظر ژوزه مورایس کار کرده و نشان داده دوباره می‌تواند در جمع بازیکنان اصلی تیمش حاضر شود و برای سپاهان بدرخشد.

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم باید به مصاف مس رفسنجان برود که مورایس امیدوار است با دراختیار داشتن تمام نفرات، یک ترکیب هجومی بچیند تا بتوانند از این دیدار سربلند بیرون بیایند و سه امتیاز را بگیرند و مسیرشان را برای کسب قهرمانی ادامه بدهند.