آقای گل کرمانی‌ها از انگیزه‌اش برای باز کردن دروازه پرسپولیس در دیدار فردا می‌گوید.

رستمی: تمام تمرکزمان را روی  پرسپولیس می‌گذاریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، عارف رستمی در این فصل توانسته نمایش موفقی در ترکیب نارنجی‌پوشان به جا بگذارد و امید زیادی دارد برابر پرسپولیس نیز جشن گل تیمش را برگزار کند.

رستمی که با هشت گل زده در رده سوم برترین گلزنان این فصل قرار دارد در ابتدای صحبت‌هایش درباره بازی با نفت آبادان گفت: در این بازی کمترین حق ما سه امتیاز بود. خیلی زود گلی که دریافت کرده بودیم را جبران کردیم و در صحنه‌ای مشابه آنچه علیه ما پنالتی گرفتند، صاحب موقعیت شدیم. در کمال تعجب اما داور به سادگی از این صحنه گذشت. اشتباه داوری علیه ما بود وگرنه می‌توانستیم از حریف پیش بیفتیم. مثل چند بازی گذشته موقعیت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم که متاسفانه گل نشد.

وی ادامه داد: باید این بازی را فراموش کنیم. فردا روز جدیدی برای ماست. پنج بازی باقی مانده و باید نشان دهیم تیم قدرتمندی هستیم. بازی سختی برابر پرسپولیس خواهیم داشت. آنها بازیکنان خوبی دارند و از سوی دیگر برای ادامه شانس قهرمانی در این بازی حاضر می‌شوند. ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و باید به بهترین شکل در این بازی حاضر شویم.

رستمی درباره شانس آقای گلی خود گفت: برایم شاید در وهله اول این عنوان فردی در شرایطی که تیم قرار دارد، مهم نباشد. اما از سوی دیگر می‌دانم گل‌های من چه تاثیری روی سرنوشت تیم خواهد گذاشت. با این حال همان‌طور که گفتم انگیزه اصلی ما کسب نتیجه در ادامه مسیر و بقای مس کرمان خواهد بود. قطعا اگر هم‌تیمی‌ام شانس گلزنی بهتری داشته باشد به واسطه شرایط تیم در اولویت من خواهد بود که همکاری تیمی را دنبال کنم.

وی ادامه داد: پنج بازی باقی مانده و برای این مهم هم تلاش خواهم کرد. قطعا آقای گلی در لیگ سهم زیادی در آینده من هم خواهد داشت و به دنبال این هستم تا شانس حضور در تیم ملی را نیز داشته باشم. قطعا کار سخت‌تری خواهم داشت اما آقای قلعه‌نویی به تمام لیگ و بازیکنان توجه دارد و همه الان باانگیزه هستند. در این پنج بازی قاعدتا اول برای موفقیت مس کرمان و نتایج مطلوب خواهم جنگید و به امید خدا برای گل‌های بیشتر و آقای گلی نیز شانس خودم‌ را امتحان می‌کنم.

رستمی درباره شانس گلزنی برابر پرسپولیس گفت: قطعا لذت بزرگی خواهد بود. تمام خطوط این تیم بازیکنان باکیفیتی حضور دارند و شرایط سخت است. اما تلاش می‌کنم از فرصت‌ها در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم به بهترین شکل استفاده کنم و دروازه بیرانوند را باز کنم. از حمایت هواداران نیز پیش از این بازی ممنونم و امیدوارم در ادامه فصل نیز کنار ما باشند تا در این فصل به هدف خودمان برسیم.