با حضور سرمربی اسپانیایی در راس کادر فنی نساجی این تیم بعد از 12 هفته بازی خود را در لیگ برتر بدون گل خورده به پایان برد.

کلین شیت حقیقی و نساجی بعد از 12 هفته!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نساجی شب گذشته در هفته بیست و ششم بازی‌ها و در استادیوم مملو از تماشاگر شهید وطنی قائمشهر در برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. در مسابقه‌ای که هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما هیچ یک از فرصت‌ها تبدیل به گل نشد. بازی رفت دو تیم با نتیجه 3-0 به سود آلومینیوم اراک پایان یافت. البته دو تیم پیش از این بازی یک دیدار هم در چارچوب جام حذفی در اراک برگزار کرده بودند که در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم به نتیجه مساوی دست پیدا کردند اما در ضربات پنالتی علیرضا حقیقی بهتر از حسین پورحمیدی کار کرد و در نهایت نساجی به دور بعدی مسابقات صعود کرد و حالا در مرحله یک چهارم پذیرای تیم پیکان خواهد بود.

اما نساجی که تا اکنون در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر پیروز نشده است، آخرین باری که مسابقه اش را بدون گل خورده به پایان برد، مصاف با تراکتور در استادیوم شهید وطنی قائمشهر بود. در مسابقه ای که با نتیجه دو بر صفر برنده شد. گل نخوردن نساجی بعد از 12 هفته و با حضور مربی اسپانیایی تکرار شد و این تیم در مصاف با آلومینیوم اراک بدون گل خورده بازی را به پایان برد. این هفتمین کلین شیت علیرضا حقیقی و نساجی در فصل جاری بشمار می رود. هر چند دروازه بان باتجربه نساجی معتقد است، عملکرد دروازه بان‌ها را نباید با کلین شیت مقایسه کرد. از نگاه او ممکن است دروازه بان در یک بازی گل بخورد اما سیوهای متعدد و خوبی داشته باشد و ممکن است در یک بازی با بخت و اقبال و نمایش خوب مدافعان دروازه اش بسته بماند. او بعد از شکست در برابر ذوب آهن در مصاحبه ای به عملکرد هم تیمی هایش انتقاد کرد و گفت نساجی تبدیل به حیاط خلوت برخی از بازیکنان شده است و برد و باخت تیم برای آنها تفاوتی ندارد. در نهایت باشگاه نساجی با برکناری حمید مطهری و جذب کارلوس هرناندز در صدد شوک به تیم بر آمدو در گام نخست بعد از 12 هفته مصاف با آلومینیوم اراک را بدون گل خورده به پایان برد. هر چند این تیم برای جهش در جدول رده بندی نیاز به برد دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا در هفته‌های باقی مانده موفق به کسب پیروزی می‌شود یا یک نیم فصل را بدون پیروزی به پایان می‌برد.

هفته‌هایی که نساجی بازی‌ها را بدون گل خورده به پایان برد از این قرار است:

هفته 4: پیکان صفر – نساجی صفر 

هفته 5: نساجی 2 – مس کرمان صفر 

هفته 7: نساجی 4 – نفت مسجد سلیمان صفر 

هفته 8: نساجی صفر – ذوب آهن صفر 

هفته 9: گل گهر صفر – نساجی یک 

هفته 14: نساجی 2 – تراکتور صفر 

هفته 26: نساجی صفر – آلومینیوم اراک صفر