ماه عسل علی فتح الله زاده در ششمین بازگشت به استقلال خیلی زود به پایان رسید.

 فتح الله زاده به روزهای زندگی پناه برد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه او در مرتبه قبلی با رفتاری عاقلانه انتخاب ناباورانه‌اش توسط مسعود سلطانی فر وزیر وقت ورزش را بعد از یکی دو هفته کلنجار نپذیرفت و از کار خود کنار کشید، اما این بار با امیدهای واهی تا زمانی که به واسطه فشارهای شدید مجبور به استعفا شود بر سر کار خود ماند.

فتح‌الله‌زاده که اینبار حمایت پیشکسوتان استقلال را هم پشت خود داشت ، در شرایطی که جمعیت هواداری به شدت علیه او بودند، پس از آنکه در بازگشت به صندلی مدیریت استقلال سعی کرد با ابزار حمله به مدیرعامل پیشین(مصطفی آجورلو) تا جایی پیش برود، در نهایت در پیچ و خم های مالی و پیچیدگی‌های تازه باشگاه استقلال گیر افتاد. آنهم در شرایطی که کوچک‌ترین حمایتی از سوی جمعیت هواداری و غالبا جوان آبی‌ها را پشت سر خود نمی‌دید.

او که بعد از اتفاقات داخل باشگاه و حذف استقلال از رقابت‌های آسیایی، بازهم در پست خود باقی مانده بود، به واسطه اظهارنظرهای غیرضروری به ناگاه در میان پایش به یک اتهام بزرگ مالی باز شد. چیزی که درباره کمتر مدیری در فوتبال ایران به این صراحت تجربه‌اش کرده بودیم. اتفاقی که مستقیما آبرو و اعتبار چندین ساله مدیرعامل پرعنوان استقلال را تحت تاثیر خود قرار داد و او در واکنش به این مساله یک هفته بعد و در شرایطی که همچنان سعی داشت سازمان خصوصی سازی را با مذاکرات پشت پرده آرام کند، در برنامه فوتبال برتر به صورت شفاهی از سمت خود استعفا داد.

اگرچه در این بین نقش وزارت ورزش و معاون قهرمانی و واکنش کند و منفعلانه آنها نسبت به این مساله جای نقد بسیار دارد و آنهم باید به صورت دقیق بررسی شود، اما این خود فتح‌الله زاده بود که بار بزرگ مسائل بی شمار استقلال را نتوانست از روی زمین روی شانه بگذارد. اما در نهایت آثار انگشت او روی این ناکامی بزرگ همواره باقی خواهد ماند تا پرونده مدیریتی او در باشگاه محبوبش برای همیشه بسته شود.

حالا فتح‌الله‌زاده به محل کار خود(ساختمانی در غرب تهران) بازگشته و در کنار افراد مورد اعتمادش مجبور است انزوایی خودخواسته تحمل کند. او همیشه یک چهره رسانه‌ای بوده و علاقه‌مند به حضور در تیترهای مطبوعاتی، اما وضعیت بغرنج فعلی، شکایت سازمان خصوصی سازی و مسائل پیش آمده برای استقلال احتمالا باعث خواهد شد او مدتی در تاریکی و پشت پرده بماندو شاید بعد از رفع و رجوع اتفاقات او را در مقابل دوربین‌ها ببینیم.

اینکه فتح‌الله‌زاده در حال حاضر چه می‌کند را یکی از نزدیکان او به ما چنین توضیح می‌دهد: «او همیشه فعالیت‌های انتشاراتی داشته و اکنون هم همین کار را می‌کند. مجله روزهای زندگی با مدیرمسئولی و سردبیری فتح‌الله زاده منتشر می‌شود و فعالیت‌های دیگری در عرصه رسانه‌ای دارد و زندگی خود را می‌گذراند.»

او به زودی باید برای رفع و رجوع شکایت سازمان خصوصی سازی درباره 5 میلیاردی که سرنوشت آن هنوز مشخص نشده، اقدام کند. مدیرعامل پیشین استقلال حالا که اعتبار و آبروی چندین ساله اش به خطر افتاده خودش نیز قصد شکایت از حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی را به خاطر اتهام‌های وارده دارد.