با اعلام مهدی تاج حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم المپیک ایران معرفی شد.

رسمی: حبیب کاشانی مدیر تیم المپیک شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌ سه"، در شرایطی که هنوز سرمربی و سرپرست تیم امید مشخص نشده است، با برگزاری جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک که در آن مهدی تاج، مهدی محمدنبی، امیر قلعه نویی، حبیب کاشانی، محمود خسروی وفا، مناف هاشمی و نصرالله سجادی حضور داشتند، اداره تیم المپیک کشور یک بار دیگر به حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق پرسپولیس سپرده شد.

البته کاشانی در دوره زلاتکو کرانچار نیز مدیریت تیم امید را برعهده داشت که به دلیل مخالفت با انتخاب این سرمربی کروات از سمت خود استعفا داد. در نهایت هم آن تیم که آخرین تیم ایران در بازی‌های مقدماتی المپیک بوده، با هدایت حمید استیلی نتوانست به توکیو 2020 راه پیدا کند.

مهدی تاج این خبر را با تاکید به اینکه به زودی درباره سرپرست و سرمربی تیم المپیک هم تصمیم‌گیری خواهد شد، این‌طور اطلاع‌ رسانی کرده است: «کاشانی به عنوان مدیر تیم ملی معرفی شد ولی در خصوص سرپرست و کادر فنی تیم ملی این هفته تصمیم‌گیری نهایی انجام و  نتیجه را اعلام می‌کنیم. این که فدراسیون فوتبال عجله‌ای نشان نمی‌داد برای این بود که زمانش را مناسب نمی‌دید، ولی الان ما شرایط را فراهم دیدیم چرا که درگیر لیگ بودیم و مجالی برای برگزاری اردو نبود. فوتبال با بقیه رشته‌ها تفاوت دارد، چرا که فوتبال الان اوج مسابقات لیگش را دارد و همه بازیکنان را که ما باید انتخاب کنیم از دل لیگ  بیرون می‌آیند. الان در لیگ برتر یا دسته یک عده‌ای برای قهرمانی و عده‌ای برای بقا می‌جنگند و مسابقات حساسیت بالای خودش را دارد به همین دلیل امروز فرصت مناسبی بود تا با حضور در کمیته در این‌باره تصمیم‌گیری شود.»