یا شو ا کی میش، هافبک بایرن مونیخ درباره بازی با هو فنهایم و رویارویی این هفته با منچسترسیتی صحبت کرد.

کی میش: مقابل منچسترسیتی باید متفاوت باشیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته بیست و هشتم بوندسلیگا شب گذشته به مصاف هوفنهایم رفت. این مسابقه خانگی برای باوارایی‌ها با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بایرن مونیخ پیش از بازی حساس دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امتیاز از دست داد اما با دو امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند 57 امتیازی همچنان صدرنشین است.

یوشوا کیمیش، مدافع بایرن مونیخ از عملکرد همبازیانش غافلگیر شده است. او در پاسخ به این سوال که برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی چه چیزی به آن‌ها امیدواری می‌دهد، گفت:"عملکرد سه شنبه گذشته، حداقل 70 دقیقه اول به ما امید می‌دهد. ما موقعیت‌ داشتیم، خیلی خوب بازی کردیم و بازی را کنترل کردیم. البته این بار برای کنترل حریف کافی نخواهد بود. خوشبختانه بازی چهارشنبه فقط 70 دقیقه نیست."

کیمیش در مورد بازی برگشت مقابل منچسترسیتی اضافه کرد:"این مسابقه با بازی برابر هوفنهایم کاملاً جداست. مقابل منچسترسیتی، همه می‌دانند که ما به عملکردی کاملا متفاوت نیاز داریم. همه ما می‌دانیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم، اما باید هر 3 روز یک بار آن را در زمین نشان دهیم. نه هر 2 هفته یکبار."