کار انتقال فیلیپ کاستیچ، بال چپ آینتراخت فرانکفورت، به یوونتوس را باید تمام شده دانست.

ضربه بزرگ دوم به فرانکفورت قبل  از سوپر کاپ اروپا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آینتراخت فرانکفورت شب گذشته در هفته نخست بوندسلیگا و در زمین خود برابر بایرن مونیخ 1-6 شکست خورد. به فاصله چهار روز تا سوپرکاپ اروپا، این یک ضربه روحی بزرگ به فرانکفورت بود. کمتر کسی تصور می کرد که آینتراخت در زمین خود، با این نتیجه مغلوب شود.

 چهارشنبه شب در هلسینکی فنلاند، فرانکفورت باید برابر رئال قرار بگیرد و شانس کسب یک جام بزرگ را دارد اما احتمالا در این بازی بزرگ، فیلیپ کاستیچ، بال چپ صرب خود را در اختیار نخواهد داشت. کاستیچ چند هفته قبل از وستهام پیشنهادی جدی داشت و قرار بود به این تیم برود، اما دو باشگاه برای این انتقال به توافق نرسیدند. 

برای او سپس از یوونتوس پیشنهادی رسید که گویا با آن موافقت شده و طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، کاستیچ قرار است دوشنبه به تورین برود و پس از تست های پزشکی، قراردادش با یووه را رسما امضا خواهد کرد. جدایی کاستیچ در این شرایط، ضربه بزرگ دوم به فرانکفورت خواهد بود. بال چپ صرب فصل گذشته نقش بسیار مهمی در قهرمانی لیگ اروپا ایفا کرد و گل های حساسی برای فرانکفورت زد. او از سال 2018 برای این باشگاه آلمانی بازی می کند و بدون شک غیبتش برابر رئال حس خواهد شد.