سادیو مانه، ستاره سنگالی، از اولین روز تمرین با هم تیمی های جدید در بایرن ابراز رضایت کرد.

مانه: رفتاری که در بایرن دیدم به من انگیزه داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مانه پس از پایان فصل گذشته تصمیم گرفت از لیورپول جدا شده و به دنبال تجربه چالشی جدید راهی بایرن مونیخ شود. 

این بازیکن حالا قرار است در فصل جدید با پیراهن بایرن به میدان برود و بازی در بوندسلیگا را نیز به تجربیاتی که تا به حال داشته اضافه کند. 

او روز گذشته برای اولین بار در تمرینات بایرن حاضر شد و پس از پایان تمرین در گفتگو با تلویزیون این باشگاه اظهار داشت:« تمرین بسیار خوبی بود. من و دیگر بازیکنان از آن لذت زیادی بردیم. من از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم. این اولین روز ما کنار هم بود و من بی‌صبرانه منتظر شروع فصل هستم.»

مانه درباره هم تیمی‌های جدیدش گفت:« من پیش از این به عنوان رقیب با آنها  دیدار کرده بودم. حالا ما هم تیمی هستیم و من خوشحالم که آنها را می‌شناسم. بعضی از آنها چند روز دیگر به جمع ما اضافه می‌شوند. من دوست دارم آنها را زودتر بشناسم و با هم آماده شویم.»

این بازیکن سنگالی درباره حضورش در مونیخ اضافه کرد:« وقتی در سالزبورگ زندگی می‌کردم، اغلب به مونیخ می‌آمدم. مردم در اینجا بسیار محترم و خوب هستند. این واقعا روی من تاثیرگذار بود و نقش مهمی در زندگی من ایفا کرد. این مردم از من استقبال کردند، خصوصا در این باشگاه و همین انگیزه من را زیاد کرد.»

او همچنین درباره بازی در آلیانس آرنا ادامه داد:« من پیش از این در این ورزشگاه بزرگ به میدان رفته‌ام. حالا با حمایت هوادارانی که پشت ما هستند در این ورزشگاه به میدان رفته و برای دستیابی به اهدافی که داریم تلاش می‌کنیم.»