یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از ستاره سابق تیمش سادیو مانه پرداخته است.

کلوپ: بایرن مونیخ عجب بازیکنی جذب کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره گلزن و سنگالی لیورپول بعد از سپری کردن 6 فصل درخشان در این باشگاه و در فاصله یک فصل مانده به اتمام قراردادش، آنفیلد را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. حالا یورگن کلوپ که رابطه خوبی با این بازیکن داشت، مدعی شد سادیو مانه شرایط بسیار خوبی دارد و بایرن مونیخ موفق به جذب بازیکن بزرگی در پنجره تابستانی امسال شده است.

یورگن کلوپ گفت: "شما با بیشترین احترام ممکن باید از بازیکنی مانند سادیو مانه تشکر کنید. نمی‌توانم برای هیچ بازیکنی بیشتر از او احترام بیشتری قائل شوم و من برای سادیو مانه در ادامه دوران ورزشی‌اش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. با این شرایط فیزیکی و آمادگی بدنی، سادیو مانه قطعا تا 38 یا 39 سالگی در زمین بازی خواهد کرد و عملکرد این بازیکن واقعا دیوانه کننده است.

به نظر من بایرن مونیخ یک بازیکن واقعا خوب جذب کرده است. اما ما نیز سادیو مانه را برای 6 سال در اختیار داشتیم، بنابراین دوران حضور او در لیورپول واقعا خوب بود. همه اینها نشان می‌دهد که در فصل نقل و انتقالات ممکن است چه اتفاقاتی رخ دهد. البته این مسائل کاملا طبیعی است و گاهی اوقات در روابط نیاز به تغییرات داریم."