علی دایی در روزهای اوج هی ده توشی نا کا تا که از بهترین های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد

علی دایی ترمز فوق ستاره ژاپن را کشید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه "، علی دایی ، اعتبار فوتبال ایران در آسیا و شاید هم یکی از مردانی که به تاریخ فوتبال آسیا در جهان فوتبال اعتبار می دهد می باشد. ستاره بزرگی که از او خاطرات زیادی داریم و هر روز نزد افکار عمومی محبوب تر می شود. 

دایی که متولد سال 48 است ،در سن 31 سالگی مزد  سالها زحمت خود را گرفت و بالاخره مرد سال آسیا شد. ستاره بی بدیل فوتبال ایران که به عنوان نماد فوتبال ایران شناخته می شود در فروردین سال 1379 به آن چه لایقش بود رسید و مرد سال فوتبال آسیا در سال 1999 میلادی شد. 

رقیب دایی در آن روزها ستاره بی بدیل و تاریخی ژاپن هیده توشی ناکاتا بود، ناکاتا که دوبار پیاپی موفق شده بود مرد سال فوتبال آسیا شود و سابقه بازی در تیم های پروجا، پارما، رم ، بولونیا و فیورنتینا را نیز در کارنامه خود دارد، در سال 1999 میلادی مغلوب نمایش بی نقص علی دایی در آن سالها که عضوی از باشگاه هرتابرلین المان بود شد، تا ستاره بزرگ ایرانی آسیا جلوی هت تریک این بازیکن تاریخی ژاپن را در کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا را بگیرد.