گزیده‌ای از اظهارات دانشجویان با رهبر انقلاب در ادامه آمده است.

دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گزیده‌ای از اظهارات دانشجویان با رهبر انقلاب در ادامه آمده است.

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشگاه آزاد: آقا جان ظاهرا بعضی از مسئولین فرمایشات شما رو درست متوجه نشدند وگرنه چه دلیل دارد یک ماه بعد از اعلام شعار سال قیمت‌ها بی‌رویه افزایش پیداکرده و امروز خرید خودروی بی‌کیفیت ایرانی برای یک جوان تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده است، این‌درحالی است که آقازاده‌های مسئولان با ماشین‌های خارجی درحال مانور تجمل در کشور هستند. ظاهرا یک قدرت فرا قانونی در کشور وجود دارد که اجازه واردات خودرو را نمی‌دهد، از مسئولان دولت می‌خواهیم برای یک بار هم که شده موضوع واردات خودرو و کنترل قیمت‌های داخلی را تعیین تکلیف کنند.

دبیر اتحادیه تحکیم وحدت: در دولت قبل از قانون اساسی دم زدند اما بر خلاف آن استقلال کشور را نشانه گرفتند. ۸ سال ادعای دیپلماسی عزت‌مندانه داشتید و به میدان تاختید. اما اخیرا، توفیق رویکرد نگاه به شرق اثبات کرد که شما نه مرد میدان بودید نه مرد دیپلماسی. آقایان غربگرا که به بهانۀ رفراندوم به‌دنبال رابطه با آمریکا هستید، بدانید که به برکت ندای شهدای ما، امروز از هر کوی و برزن مرگ بر امریکا برمی‌خیزد.

دبیرکل اتحادیه جامعۀ اسلامی دانشجویان: از ابتدای دولت برخی از انتصابات توجیه منطقی نداشته‌اند، مدیران میانی که هیچ نسبت گفتمانی با دولت انقلابی ندارند، قاعدتاً مجری سیاست‌های تحولی آن نیز نخواهند بود. جمهوری اسلامی برای مواجهه با جنگ ترکیبی و عبور از این پیچ تاریخی و رساندن بشریت به سرمنزل نهایی خود، باید از مدیرانی شایسته این وظیفه بهره ببرد، نه مانند برخی مدیران که در برهۀ حساس اغتشاشات اخیر حاضر به پرداخت هزینه نشدند.

دبیر اتحادیۀ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل: نخستین لازمۀ نقش‌آفرینی ایران ثبات داخلی در حوزه سیاسی، اجتماعی، امنیتی و البته اقتصادی است. جمهوری اسلامی ارادۀ خود را در منطقه به رقبا و دشمنان قدرتمند دیکته می‌کند اما در کنترل قیمت ابتدایی‌ترین اقلام ناتوان است. پهپادهایمان میدان نبردهای نوین را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد اما خریدن خودروهای کم‌کیفیت داخلی برای جوان ایرانی آرزو شده است. متاسفانه داریم باور می‌کنیم که زور ایران قوی به مافیای خودرو نمی‌رسد!

نماینده بسیج دانشجویی: در عرصۀ مسکن برخی مسئولان همچنان اصرار دارند که به مردم کلید تحویل بدهند و روبان ببرند! به‌همین دلیل دولت وارد ساخت پروژه‌های عظیم انبوه‌سازی شده است. اگر دولت، مطابق تجربیات موفق موجود و گذشته، با شکستن انحصارِ خودساخته‌ زمین و تسهیلاتِ ساخت، زمین و تسهیلات را در اختیار خودِ مردم بگذارد، آن‌ها توانایی ساخت خانه را با سرعت و کیفیتی بیشتر از دولت دارند.