عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خبر خوشی در خصوص پرونده است را ما چونی داد.

مظلومی: شما دنبال حاشیه هستید و من فراری!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، پرونده استراماچونی هم بعد از مدت‌ها کش و قوس با پرداخت طلب سرمربی ایتالیایی توسط بانک شهر در قالب وام با باشگاه استقلال بسته خواهد شد.

پرویز مظلومی در مراسم بانک شهر با تقدیر و تشکر از این بانک گفت: تا الان جلسه بودیم و داشتیم برای مبلغ پرداخت برای استرا کلنجار می‌رفتیم تا مشکلاتی درآینده پیش نیاید. از بانک شهر بی‌نهایت تشکر می‌کنم که با ما همکاری کردند تا پولی که به استرا ‌‌و باقی خارجی‌ها داریم به صورت ارزی پرداخت کنیم. از طرف مدیریت و هواداران تشکر می‌کنم امیدوارم هواداران هم با بانک شهر همکاری داشته باشند. بانک شهر هم ما و هم باشگاه پرسپولیس را ساپورت می‌کند. اگر کارت هواداری بیشتر باشد ما بیشتر استفاده می‌کنیم. ان‌شاالله هواداران بتوانند بیشتر برای کارت درخواست کنند تا کمک بیشتری به ما شود.

او در همین مورد ادامه داد: باز هم از آقای احمدی نهایت تشکر را می‌کنم. واقعا از صبح پای کار بود و الان هم درگیر این قضیه هستند این پول را انتقال بدهند و دارند به ۶۰ میلیون از مردم و هوادران کمک می‌کنند.

وی در مورد دربی عنوان کرد: ما اهل کری نیستیم و هر اتفاقی در زمین بیفتد دست بالایی است. تلاش بازیکنان است و ما نهایت تلاش را برای بازیکنان کردیم و توانستیم امروز مبلغی را به عنوان پاداش به کادر فنی و بازیکنان پرداخت کنیم. امیدوارم به کمک بانک شهر مبلغی از قراردادشان را بعد از دربی پرداخت کنیم.

مظلومی در پایان در مورد سوال خبرنگار مبنی بر نتیجه دربی افزود: شما دنبال حاشیه هستید و من از حاشیه دورم.