حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشورها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.

نماینده مجلس: عربستان در کنار مقاومت قرار گرفته‌ است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشورها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: سال ۱۴۰۲ سال پیروزی‌های مکرر و موفقیت‌های پی‌درپی خواهد بود و با گشایش اقتصادی و با بهترشدن وضعیت معیشت مردم همراه می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین جلالی صبح امروز در جمع نمازگزاران عید فطر رفسنجان اظهار کرد: هیچ مقامی بالاتر از مقام عبدودیت و بندگی خدا نیست و ماه مبارک رمضان این بندگی را تمرین کردیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس افزود: درسی که از ماه مبارک رمضان آموختیم، درس خداباوری و خدامحوری بود.

وی با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشورها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.

جلالی افزود: آمریکایی که هواپیمای ما را با 220 سرنشین غیرنظامی در دریای خلیج فارس ساقط کرد، خود را ابرقدرت منطقه خواند اما امروز به این وضع افتاده است.

وی با بیان اینکه نقشه جهان در حال تغییر بوده و جهان در حال شکل‌گیری نظم نوین است و آماده می‌شود تا جهان بدون اسرائیل و با آمریکای فشل را تجربه کند، ادامه داد: دست دوستی و برادری همسایگان و کشورهای عربی از معجزه‌های الهی‌ست، عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر، کویت و اردن و...در کنار مقاومت قرار گرفته‌اند و در روز قدس دیدیم برای نابودی اسرائیل یکصدا شدند.

وی عنوان کرد: سال 1402 سال پیروزی‌های مکرر و موفقیت‌های پی‌درپی خواهد بود و با گشایش اقتصادی و با بهترشدن وضعیت معیشت مردم همراه می‌شود. آقایی دلار در حال شکسته شدن است تا امروز چندین کشور دلار را از سبد معاملات خود جمع کرده‌اند و ایران هم آماده می‌شود و این یعنی بازگشت ورشکستگی اقتصاد آمریکا.

جلالی بیان داشت: بارها مقام معظم رهبری فرمودند سروری دلار را بشکنید و خدا را شاکریم این خواسته مقام معظم رهبری در حال تحقق است.

وی به بحث برجام پرداخت و گفت: به حول و قوه الهی با عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و تعامل با همسایگان و...برجام بی‌اثر و خنثی شد.

جلالی خاطرنشان کرد: نابودی اسائیل شدت و شتاب بیشتری پیدا کرده و همه منتظر نابودی آن است.

همه منتظر بودند بگویند حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه ناکارامد است اما به همه جهانیان ثابت شد و حقانیت حمهوری اسلامی در همه جهان به نمایش گذاشته شد.

وی در ادامه ابراز کرد: سه سال از عمر مجلس گذشت. بنا بود سالی هزار اشتغال در رفسنجان و انار ایجاد شود در این سه سال بر اساس آمار رسمی و کد ملی که اعلام شده تا امروز 5 هزار نفر شاغل شده‌اند و امیدواریم در پایان خرداد آزمون مس برگزار شود بتوانیم بیشتر به سهم اشتغال شهرستان بیفزاییم.

نماینده مردم رفسنجان و انار حضور در جمع خانواده‌های معزز شهدا را از بهترین خاطرات دوران نمایندگی خود برشمرد و افزود: خانواده شهدا افرادی کم‌توقع و اثرگذار هستند و با تغییر رئیس بنیاد شهید سطح رضایتمندی خانواده شهدا و ایثارگران ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه دو سال با کرونا و یک سال با سیل و سرمازدگی مواجه بودیم که خداوند لطف کرد با کمک مسؤولان خانه‌های کوثرریز، نعمت‌آباد و احمدآباد دئفه بازسازی و بعضی زمین واگذار شد، اضافه کرد: بیمارستان انار و تقاطع غیرهمسطح انار هر دو آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند.

حجت‌الاسلام جلالی به موضوع انتقال آب خلیج فارس هم اشاره داشت و گفت: آب خلیج فارس باید در تابستان به رفسنجان برسد که در غیر اینصورت با بحران و تنش آبی در تابستان مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: تصفیه‌خانه آب شهرستان در پایان سال به افتتاح می‌رسد، آبرسانی به 113 روستا نیز با همکاری سپاه در حال انجام است و 20 هزار متر مکعب مخزن آماده بهره‌برداری شده و منتظر ورود آب خلیج فارس هستیم.

جلالی به موضوع برق پرداخت و گفت: بیش از 10 میلیارد تومان سرقت سیم داشتیم که نیمی از شهر به کابل خودگردان تغییر پیدا کرده است که امیدواریم در کاهش سرقت‌ها موثر باشد.

وی کلنگ‌زنی نیروگاه 300 مگاواتی، گازرسانی به راویز و روستاهای اطراف سرچشمه را دیگر مواردی برشمرد که در راستای خدمت به مردم انجام شده و ابراز داشت: سه طرح مهم و بزرگ با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجانشامل فلوتاسیون، دره‌زار و دره‌آلو نیز در راستای اشتغال شهرستان آماده شده است.

جلالی خاطرنشان کرد: بزرگترین ورزشگاه رفسنجان که با هزینه‌ای نزدیک به 600 میلیارد تومان با 6 زمین چمن طبیعی ایجاد شده آماده افتتاح است که در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان کرمان افتتاح می‌شود.

جلالی با بیان اینکه در درختکاری نسبت به میانگین کشوری عقب هستیم، یادآور شد: پارک جنگلی در جاده سرچشمه ایجاد کردیم امیدواریم جای خوبی برای تفریح و استفاده مردم باشد.

وی اظهار داشت: در حوزه مدیریت شهری، زیباسازی شهر، میادین، اصلاح پل‌ها و پارک‌ها کارهای خوبی انجام شده است و ضرورت دارد شیب شهرستان اصلاح شود که در زمان باران با مشکل جمع شدن آبها در سطح شهر مواجه نباشیم.

جلالی با بیان اینکه امسال انتخابات مهمی در پیش داریم و یک بار دیگر باید حمایت خودمان از جمهوری اسلامی به نمایش بگذاریم، متذکر شد: در این انتخاب، شخص مهم نیست بلکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مهم است باید فدای نظام و جمهوری اسلامی شد. بنابراین همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی پرشور برگزار شود.