مرد جوان در درگیری اراذل و اوباش جنوب تهران با شلیک گلوله به قتل رسید.

جزئیات وحشتناک قتل کارگر بی‌گناه در درگیری مسلحانه اراذل و اوباش‌ جنوب تهران!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مرد جوان در درگیری اراذل و اوباش جنوب تهران با شلیک گلوله به قتل رسید.

روز گذشته جمعه یکم اردیبهشت ماه، درگیری مرگبار مسلحانه‌ای در میدان ایثارگران محله شهرک ولیعصر از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج)، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی محمدرضا صاحب جمعی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه ششم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد 18 ساله اهل کشور افغانستان مواجه شدند که هدف شلیک یک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ در بررسی‌های ابتدایی نیز مشخص شد، دوست مقتول شاهد این جنایت هولناک بوده است.

بدین ترتیب شاهد جنایت هدف تحقیقات قرار گرفت؛ او به تیم جنایی گفت: مقتول از دوستانم بود و در یک کارگاه مبل سازی کار می‌کرد؛ ساعتی قبل از محل کار به خانه بازمی‌گشتیم که ناگهان مقتول هدف شلیک گلوله از پنجره یک خودرو ناشناس قرار گرفت؛ البته ناگفته نماند خودروی مورد نظر مشغول تیراندازی به یک ماشین دیگر بود که این حادثه اتافاق افتاد.

تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده نیز حکایت از آن داشت، سرنشینان 2 خودرو که همگی آنها از اراذل و اوباش تهران هستند به دلیل نامشخصی با یکدیگر درگیر شدند و با خودروهای خود تعقیب و گریزی را در خیابان‌های جنوب تهران آغاز کردند که در این جریان به سمت یکدیگر نیز شلیک می‌کردند.

بررسی‌های بیشتر نشان می‌داد، در جریان این تیراندازی‌ها، کارگر جوان که مشغول پیاده‌روی با دوست خود بوده و در درگیری دخالتی نداشته هدف شلیک گلوله قرار گرفته است؛ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از پایان تحقیقات میدانی، از سوی قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این جنایت را شناسایی کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی محمدرضا صاحب جمعی، بازپرس ویژه قتل عمد شعبه ششم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری متهمان پرونده ادامه دارد.