جوان‌ترین تیم لیگ برتر نقش ویژه‌ای در تعیین قهرمانی لیگ برتر فوتبال خواهد داشت.

این تیم، قهرمان تعیین می‌کند(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با وجود سبقت پرسپولیس از استقلال بعد از پیروزی در دربی، اما تنور قهرمانی در لیگ برتر همچنان داغ است و سرخابی‌ها به همراه سپاهان برای کسب این عنوان مهم در هفته های پایانی خواهند جنگید.

در این بین پیکان تهران تنها تیمی است که در هفته های باقیمانده از لیگ برتر با دو مدعی قهرمانی بازی می‌کند و نقش ویژه‌ای در تعیین قهرمان خواهد داشت. شاگردان مجتبی حسینی که روز گذشته مقابل تراکتور شکست خوردند، در هفته های بیست و هشتم و بیست و نهم مقابل پرسپولیس و سپاهان قرار می‌گیرند و امیدوار به کسب نتیجه مطلوب در این دو بازی هستند.

پیکانی‌ها که در هفته های پایانی بازی های سختی را انجام می‌دهند، امید دارند که همچون گذشته نمایش خوبی مقابل مدعیان قهرمانی داشته باشند و با دست پر از میدان های سخت خارج شوند.

موضوعی که استقلالی‌ها را برای توقف پرسپولیس و سپاهان توسط خودروسازان امیدوار می‌کند، نتایج دور رفت است. پیکان در دور رفت پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل متوقف کرد و سپاهان را یک بر صفر شکست داد و حالا آنها در تعیین قهرمان لیگ نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

جوان‌ترین تیم لیگ برتر همواره نشان داده در بازی های بزرگ و دشوار عملکرد بهتری دارد وپتانسیل کسب نتیجه مطلوب را دارا است.