تیم گل گهر با گلی که دیروز عزت پور قاز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، شمار گل های خود را در این فصل از بازی ها به 5 گل رساند.

مدافع میانی هوادار، 6 گل به یاد سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عزت پورقاز که در بازی با استقلال به دلیل مصدومیت جزیی در ترکیب هوادار قرار نگرفت، برای بازی با گل گهر بار دیگر به ترکیب تیم برگشت و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. با این جابجایی و البته حضور محمدرضا خالدآبادی در درون دروازه هوادار در مصاف با گل گهر یک تیم پر صلابت در فاز دفاعی بود و در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک میدان را ترک کرد. اگر چه کسب یک امتیاز از بازی خانگی خیلی ساکت الهامی را روی نیمکت به وجد نیاورد اما برای بازیکنان تیم تهرانی اتفاق خوبی بود، چون آنها هفته سختی را به دلیل شکست 6-1 در برابر استقلال پشت سر می گذاشتند.

عزت پورقاز که با تصمیم داور دوبار ضربه پنالتی اش را در این بازی تکرار کرد! با زدن یک گل دیگر شمار گل های خود را به عدد 6 خواهد رساند و فصل حضور در سپاهان را برای خود تکرار خواهد کرد. فصلی که با 6 گل، گل زن ترین مدافع میانی لیگ برتر لقب گرفت. این عنوان در فصل جاری فعلا در اختیار حامد شیری بازیکن نساجی است. مدافع که 6 بار تا به این جای کار برای نساجی گل زده است. عزت پورقاز البته همه گل های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسانده است. نمونه اش گلی که به تیم صنعت نفت در آبادان زد. گلی که روی ضربه کرنر به ثمر رسید و سه امتیاز حساس برای تیم هوادار به ارمغان آورد.

هوادار و عزت پورقاز یک بار دیگر  به روزهای خوب برگشتند. آنها در هفته های پایانی به دنبال ماجراجویی در جام حذفی خواهند بود تا شکست 6-1 در برابر استقلال کاملا پاک شود. هر چند عزت پورقاز به دلیل عدم حضور در لیست 18 نفره هوادار در بازی با استقلال سهمی در این شکست نداشت.