کاپیتان صنعت نفت آبادان پس از دو هفته سکوت، به اتفاقات بازی با استقلال واکنش نشان داد.

کاپیتان صنعت نفت و قولی که به هواداران می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، حکیم نصاری، هافبک باتجربه صنعت نفت آبادان، درباره شکست این تیم برابر گل گهر در هفته پانزدهم لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: بازی فیزیکی و درگیرانه بود. تیم حریف بازی را بهتر از ما شروع کرد و در ۱۰-۱۵ دقیقه ابتدایی سوار بازی بود اما با گذشت زمان، بچه‌های ما بهتر شدند و بازی متعادل‌تر شد.

او ادامه داد: ما یک فرصت تک به تک داشتیم و متاسفانه آن را هدر دادیم و همان توپ مستقیم وارد دروازه ما شد و زمانی که نباید گل می‌خوردیم (پنج دقیقه پایانی نیمه اول)، گل خوردیم. در نیمه دوم بچه‌ها از جان مایه گذاشتند اما گل گهر به خوبی از گل خود محافظت کرد و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

نصاری در واکنش به سوالی درباره عملکرد صنعت نفت در نیم فصل اول، به رتبه این تیم در جدول اشاره کرد و گفت: جایگاه ما در جدول همه چیز را نشان می‌دهد و نیازی به صحبت نیست. بد نتیجه گرفتیم و دل هواداران صنعت نفت را شکستیم. مردم آبادان با این تیم زندگی می‌کنند و با برد تیم، یک شهر یک هفته خوشحال است و با باخت، ناراحت است. ما این شرایط را می‌فهمیم. خود من هم بچه آبادان هستم و زمانی طرفدار و تماشاگر این تیم بودم و درک می‌کنم اما قول می‌دهم که نیم فصل دوم را بهتر و قوی‌تر شروع کنیم.

این بازیکن سپس درباره ادسون تاوارس و تاثیری که او روی بازیکنان نفت داشته، توضیح داد: آقای تاوارس یک مربی باکارنامه و فوق‌العاده باهوش است و به خوبی با بچه‌ها ارتباط برقرار می‌کند و با ما حضور ایشان در پنج هفته اخیر ثابت ‌کردیم که می‌توانیم شرایط را تغییر بدهیم. تاوارس تیم را یک‌دل‌تر و صمیمی‌تر کرده و بچه‌ها هم از نظر بدنی و فوتبالی و هم از نظر دلی به شرایط بهتری رسیده‌اند. شک ندارم که در کنار ایشان، در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

نصاری با اشاره به روحیه بالای بازیکنان صنعت نفت برای نیم فصل دوم بیان کرد: جو تیم خیلی خوب است‌. شاید جو بعضی از تیم‌ها زمانی که در پایین جدول هستند، ملتهب شود اما در صنعت نفت به هیچ وجه اینطور نیست. مردم حمایت می‌کنند و بچه‌ها هم مصمم هستند تا هر آنچه که نتوانسته‌ایم در نیم فصل اول انجام بدهیم، در نیم فصل دوم انجام بدهیم و دل مردم آبادان را شاد کنیم.

از کاپیتان صنعت نفت درباره واکنش تندش پس از اعلام پنالتی به سود استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر نیز سوال کردیم و او در پاسخ گفت: من هنوز اعتقاد دارم که آن صحنه پنالتی نبود و تا آخر عمرم هم می‌گویم که پنالتی نبوده است. ما یک بازی جانانه با استقلال کردیم اما یک اشتباه بزرگ صورت گرفت و باعث شد که ما ببازیم. نوش جان استقلال و به آنها تبریک می‌گویم؛  بچه‌های باشخصیتی بودند و مشکلی با آنها نداشتیم. آن بازی یک جنگ تمام عیار بود و با اشتباهی که از طرف داور صورت گرفت، باختیم. فکر می‌کنم بیش از حد عصبی شدم و اشتباه کردم؛ از همه عذرخواهی می‌کنم اما بعضی مواقع، آدم از خود بی‌خود می‌شود.

نصاری در پایان گفت: به هواداران قول می‌دهم که جان‌مان را برای این تیم می‌دهیم و همه جوره به مردم شهرمان متعهد هستیم. شک نکنید که این تیم را با با جان و دل در لیگ برتر نگه می‌داریم تا شاید کمی خوشحالی در دل هواداران بنشیند.