٢٢ قانونگذار تندروی آمریکایی در تداوم جنگ ترکیبی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران از رهبران استرالیا، هند، انگلیس و کانادا خواستند نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی خود قرار دهند.

درخواست ۲۲ قانونگذار آمریکایی از ۴ کشور برای اقدام علیه سپاه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

٢٢ قانونگذار تندروی آمریکایی در تداوم جنگ ترکیبی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران از رهبران استرالیا، هند، انگلیس  و کانادا خواستند نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی خود قرار دهند.

٢٢ قانونگذار از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات کنگره آمریکا روز پنجشنبه با ارسال نامه‌ای به رهبران کشورهایی چون استرالیا، هند، انگلیس و کانادا خواستار اقدام این کشورها علیه سپاه پاسداران و قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی خود شدند.

این قانونگذاران تندروی آمریکایی در نامه خود در اظهاراتی دروغین و بدون توجه به اعتراف های مختلف رهبران این کشور مبنی بر ایجاد گروه های تروریستی مانند داعش توسط  آمریکا و نیز اذعان رابرت کندی سیاستمدار دموکرات آمریکایی در این زمینه در روزهای اخیر  ادعا کردند: جمهوری اسلامی ایران کشور اصلی حامی تروریسم در جهان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هسته مرکزی عملیات تروریستی این کشور در داخل و خارج است.

 این ۲۲ قانونگذار تندروی آمریکایی درنامه خود بدون اشاره به اقدامات تروریستی آمریکا مدعی شدند: سپاه پاسداران برای مدت طولانی، آشکارا توطئه‌هایی را برای هدف قرار دادن شهروندان انجام داده است.معرفی سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی پیامی روشن به ایران ارسال خواهد کرد  مبنی بر اینکه اقدامات تروریستی علیه آمریکا، شرکای ما و شهروندان بی گناه تحمل نمی شود و نخواهد شد.

این قانونگذاران تندروی آمریکایی همچنین مدعی شدند که براساس قوانین یا سیستم های فعلی کشورها، امکان معرفی  سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی وجود دارد.

کلودیا تنی نماینده مجلس نمایندگان، که همراه با برد اشنایدر تهیه این نامه را رهبری کرده است، ادعا کرد که آمریکا "اقدامی جسورانه برای افزایش هزینه های افراط گرایی خشونت آمیز حکومت ایران انجام داده است."

او در بیانیه‌ای ادعا کرد: اکنون کنگره آمریکا از انگلیس، استرالیا، هند و کانادا می‌خواهد تا به مبارزه ما با ظلم سپاه بپیوندند. زمان آن فرا رسیده است که همه ملت‌ها سپاه پاسداران  را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهند تا پیامی صریح ارسال کنند مبنی بر اینکه  فعالیت‌های تروریستی سپاه باید پایان یابد.