گروه خودروسازی سایپا از ساعت ١۴ روز شنبه (٢٣ اردیبهشت ماه) طرح پیش‌فروش خودروی وانت سایپا ۱۵۱ SE (مجهز به کانوپی و بدون آن) را اجرایی می‌کند.

آغاز پیش فروش اقساطی محصولات سایپا | حراج بزرگ محصولات سایپا با تحویل فوری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محصولات سایپا طرفداران زیادی دارد. قیمت محصولات سایپا برای بسیاری از اقشار جامعه مناسب است.فروش محصولات سایپادر هر فصل با شرایط جدید آغاز شد. محصولات سایپا از کیفیت خوبی برخوردار است.اسامی برندگان محصولات سایپا بعد از عر دوره قرعه کشی اعلام می شود. شرایط فروش ویژه محصولات سایپا اعلام شد.

گروه خودروسازی سایپا از ساعت ١۴ روز شنبه (٢٣ اردیبهشت ماه) طرح پیش‌فروش خودروی وانت سایپا ۱۵۱ SE (مجهز به کانوپی و بدون آن) را اجرایی می‌کند.

در جریان آغاز فروش یکپارچه خودروها که اکنون در مرحله تعریف حساب وکالتی و واریز وجه است، گروه خودروسازی سایپا طرح پیش‌فروش وانت ١۵١ خود را به مرحله اجرا در خواهد آورد. 

گفتنی است هرچند که مقرر است از ابتدای امسال، فروش‌ خودروهای داخلی از مسیر طرح یکپارچه باشد اما باید توجه کرد که این طرح مخصوص خودروهای سواری است و خودروهای غیرسواریِ شخصی (باری و سنگین) را شامل نمی‌شود؛ بر این اساس گروه خودروسازی سایپا،  دومین طرح پیش‌فروش وانت پراید ۱۵۱ سایپا را از از ساعت ١۴ فردا (شنبه ٢٣ اردیبهشت ماه) اجرایی می‌کند.

در این مرحله دو مدل از این وانت‌های سایپا شامل ١۵١ SE مجهز به کانوپی و درب عقب یک‌تکه با موعد تحویل شهریور تا ابان ماه سال جاری با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ١٢۵ میلیون تومان و سایپا SE ١۵١ (معمولی) با موعد تحویل آبان تا بهمن ماه امسال و پیش‌پرداخت علی‌الحساب ١١٠ میلیون عرضه می‌شود. 

گفتنی است که با توجه به اینکه طرح مذکور، طرح پیش‌فروش است، قیمت خودرو قطعی نیست و مطابق قیمت روز آن در موعد تحویل محاسبه خواهد شد.

برای شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ متقاضیان از ساعت ١۴ روز شنبه (٢٣ اردیبهشت ماه) تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در این مرحله از فروش محدودیت‌های هر کد ملی یک خودرو، عدم پلاک انتظامی فعال، دارا بودن گواهینامه معتبر، حداقل سن ۱۸ سال، عدم خرید طی ۴۸ ماهه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا، شماره تلفن به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی اعمال می‌شود.

سود مشارکت برای وانت ١۵١ مجهز به کانوپی ١١ درصد و بدون کانوپی ١۶ درصد است و سود انصراف نیز سه درصد کمتر درصدهای مذکور محاسبه می‌شود. 

گفتنی است، با توجه به نوع خودرو عرضه شده، پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی وجود ندارد.

محصولات سایپا

گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه این هفته (۲ اسفند ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران عرضه می کند؛ تنها برای متقاضیان عادی که تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه اول اسفند ماه اقدام به تعریف حساب وکالتی و واریز مبلغ مندرج در بخشنامه کرده‌ و این وجه مسدود شده باشد، امکان ثبت‌نام فراهم خواهد بود. طبق روال این محدودیت شامل طرح ویژه مادران نمی‎شود.

پس از اجرای طرح پیش‌فروش ساینا S و سه مدل کوییک به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۱۵۱، اکنون این گروه خودروسازی قصد دارد که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) نیز مجدد همان طرح پیش‌فروش چهار محصول (سه مدل کوییک شامل کوییک GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX) را برای دو طرح ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایتی از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی کند.

این طرح از صبح روز سه‌شنبه هفته جاری ( ۱۰ صبح دوم اسفند ماه) آغاز شده و برای متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

باتوجه به الزام تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو و مسدود شدن آن پیش از آغاز فرآیند ثبت‌نام، متقاضیان عادی بایستی تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه (اول اسفند ماه) کلیه فرآیندهای اعلام شده در این رابطه را (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر) تکمیل کرده باشند؛ در غیراین صورت لینک ثبت‌نام برای فرد متقاضی فعال نخواهد شد. 

مجدد تاکید می‌شود که ضرورت تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

محصولات سایپا

نبود امکاناتی نظیر در برقی عقب، تیپ ترونیک گیربکس، گرم کن و سردکن صندلی از جمله نقص هایی بود که در ملاقات اولیه با UNI-T به چشم می خورد اما باید در نظر داشت که این خودرو از سطح کیفی قابل توجهی در مقایسه با دیگر هموطنانش بهره می برد و برای تطبیق قیمت آن با سقف قیمتی واردات ممکن است در نسخه نهایی نیز با همین شرایط به بازار عرضه شود. همچنین طی سواری کوتاه مدتی که با این خودرو داشتیم، عایق بندی خوب کابین و همچنین شتابگیری قابل قبول آن از جمله مزایای قابل توجه این کراس اوور بود. منابع رسمی شتاب این کراس اوور را کمتر از ۱۰ ثانیه و مصرف سوخت آن را حدود ۶.۳ لیتر در سیکل ترکیبی اعلام کرده اند.

UNI-T در بازار کشورهای همسایه با قیمتی بیش از ۳۰ هزار دلار عرضه می شود و به نظر می رسد در زمره خودروهای پریمیوم وارداتی از نظر قیمت قرار گیرد. البته ذکر این نکته ضروری است که سایپا الزاما این محصول را با قیمت خرده فروشی کشورهای حاشیه خلیج فارس خریداری نمی کند و از این جهت امکان واردات آن وجود خواهد داشت