در ادامه استوری از همسر یکتا ناصر را مشاهده می کنید که بسیار جالب و دیدنی است

استوری همسر یکتا ناصر دهن همه را بست | یکتا ناصر از همسرش جدا شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکتا ناصر عکسی از خودش در صفحه مجازی منتشر کرده است که با گریم سریال نیسان آبی است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. یکتا ناصر عکسی از خودش در کنار دخترش در حال برف بازی گذاشته است . یکتا ناصر عکس جدیدی از خودش را منتشر کرده است. یکتا ناصر بازیگر جوان و همسر منوچهر هادی کارگردان معروف است. یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. یکتا ناصر در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله آثار همسرش ایفای نقش کرده است. یکتا ناصر فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

منوچهر هادی کارگردان پرکار سینمای بدنه ایران عکس‌هایی از خود در کنار دخترش منتشر کرده است.

به گزارش وقت صبح، در صفحه‌های منوچهر هادی و یکتا ناصر مدتی است که خبری از عکس‌های دوتایی نیست.

شایعه جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر را مطرح شده است.اخباری درباره طلاق منوچهر هادی از یکتا ناصر بازیگر سینما بعد از انتشار تنها یک پست اینستاگرامی منتشر شده است چرا که در آن منوچهر هادی اظهار کرده است که در کار، رابطه رو جوری مدیریت کنیم که در صورت بهم خوردن این رابطه به هر دلیل، او به دنبال شما و برقراری مجدد رابطه باشد. وابستگی مطلق در هر رابطه ای اشتباه محض است.

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون درپاسخ به این سوال که آیا از منوچهر هادی طلاق گرفته است گفت: اگر سوالی درباره کار و برنامه هایم داشتید، پاسخ می دادم اما درباره این شایعات حرفی برای گفتن ندارم.

وی در ادامه در تایید این سوال که آیا این حرف ها را شایعه می دانید اظهار کرد: بله حتما همین طور است.

یکتا ناصر

پست جنجالی یکتا ناصر

درود به همه عزیزان امیدوارم سلامت باشید

فقط خواستم تشکر کنم از همه عزیزانی که به من لطف داشتن یا به صفحه من سری زدند

واقعا این مدت کم توانستم کامنتها رو بخونم و پاسخ محبتهاتون رو بدم ولی بدونید که دوستون دارم واز صمیم قلبم براتون ارزش و احترام قائلم

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است.پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت در سال 76 برای بازی در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

یکتا ناصر

در سال 1376 وقتی 19 سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر 5 ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم.من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم.آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشت و تحویل دادم.چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی (سال 76) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم

یکتا ناصراز تلویزیون تا سینما

بعد از اولین تجربه، سال 1377 دوباره در سریال عید آن سال ها بازی کرد تا اینکه سال 1380 با فیلم سینمایی ساقی بازی در سینما را نیز تجربه کرد.او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصر

در سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

زندگی جای دیگری است فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده ساخته سال 1392 است. این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

فیلم شناسی یکتا ناصر

آینه بغل (1396)

مشکل گیتی (1394)

آشوب (1394)

فصل نرگس (1394)

کارگر ساده نیازمندیم (1394)

من سالوادور نیستم (1393)

زندگی جای دیگری است (1392)

گنجشکک اشی مشی (1392)

یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر (1390)

یکتا ناصر

قند تلخ (1387)

روز برمی آید (1385)

نسکافه داغ داغ (1385)

قتل آنلاین (1384)

سرود تولد (1383)

باران رؤیاها را نمی شوید (1382)

خانه ای در شن (1382)

عاشق مترسک (1382)

فراری (1381)

ساقی (1380)

مجموعه تلویزیونی یکتا ناصر

  جاده قدیم (1394)

دختران حوا (1391)

قند ترش (1385)

اولین شب آرامش (1384)

لبه تاریکی (1383)

تله فیلم «پیش پرده» (138

ضربه سوم (1380)

با من بمان (1379)

کاشانه (مجموعه تلویزیونی)

عید آن سال ها (1378–1377)

گل های کاغذی (1376)

شبکه خانگی یکتا ناصر

عاشقانه  منوچهر هادی 

یکتا ناصر