زیدآبادی به اظهارنظر اخیر ظریف واکنش نشان داد.

زیدآبادی: ظریف عجله می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زیدآبادی به اظهارنظر اخیر ظریف واکنش نشان داد.

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: جواد ظریف با اظهارنظری نابهنگام بار دیگر خود را در معرض تهاجم متوهمان قرار داده است. کمی صبر باید!

اگر این مهاجمان به دکتر ظریف توانستند بدون توقف برنامهٔ هسته‌ای، همکاری کامل با آژانس، پذیرش اف. ای. تی. اف و در یک کلام تجدیدنظر در سیاست خارجی، اقتصاد کشور را سر و سامان دهند و اعتماد و رضایت عموم مردم را جلب کنند که همگی ما به آنها احسنت خواهیم گفت

اما اگر نتوانستند و با ادامهٔ شاخ و شانه کشیدن با بخش مهمی از جهان، اقتصاد را به کلی ویران کردند و مهار ابرتورمی بهمن‌وار را رها ساختند و یا در جهت عکس آن، به منظور بقا و به اقتضای مصلحت خویش، همهٔ آنچه را که "ترکمانچای" می‌نامند گام به گام و بی‌سروصدا پذیرفتند، آنگاه زمان مناسبِ دفاع ظریف از فکر و عمل خود فرا می‌رسد.

البته بخشی از اینان روی‌شان بیش از برخی کالاهای قدیمی ساخت قزوین است! یعنی اگر چرخش ۱۸۰ درجه‌ای هم در سیاست خارجی صورت گیرد و موارد فوق‌الذکر یکجا پذیرفته شود، بدون هر نوع شرمساری خواهند گفت: نگفتیم که سرانجام دماغ استکبار را به خاک می‌مالیم؟ با توافق هسته‌ای، پذیرش اف. ای. تی. اف و مذاکره با آمریکا، دماغ استکبار را به خاک مالیدیم!

مگر در مورد عادی‌سازی رابطه با عربستان همین کار را نکردند؟