رئیس جمهور در دیدار رهبران جهاد اسلامی فلسطین، ناامید کردن نسل جوان فلسطین از بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی را یکی از اهداف صهیونیست‌ها از تلاش‌ برای عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی و اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز دل‌های مردم دنیا از ملت‌های منطقه تا مردم کشورهای آمریکای لاتین، متوجه شماست و این لطف خداوند و برکت خون شهیدان جریان مقاومت و از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی است که از عالم جهل‌زدایی می‌کند. پیروزی نهایی بسیار نزدیک و متعلق به ملت سربلند فلسطین است

رئیس جمهور در دیدار رهبران جهاد اسلامی: پیروزی نهایی بسیار نزدیک و متعلق به ملت سربلند فلسطین است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس جمهور در دیدار رهبران جهاد اسلامی فلسطین، ناامید کردن نسل جوان فلسطین از بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی را یکی از اهداف صهیونیست‌ها از تلاش‌ برای عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی و اسلامی عنوان کرد و افزود:  امروز دل‌های مردم دنیا از ملت‌های منطقه تا مردم کشورهای آمریکای لاتین، متوجه شماست و این لطف خداوند و برکت خون شهیدان جریان مقاومت و از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی است که از عالم جهل‌زدایی می‌کند. پیروزی نهایی بسیار نزدیک و متعلق به ملت سربلند فلسطین است.

سید ابراهیم رئیسی شامگاه یکشنبه در دیدار «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جمعی از رهبران این جنبش، با بیان اینکه اساس جهان خلقت بر حق استوار بوده و هاضمه عالم پذیرای باطل نیست، گفت: روزگاری امید بخشی از فلسطینیان برای رهایی از ظلم و اشغال رژیم صهیونیستی به میزهای مذاکره بود، اما امروز همه، حتی طرفداران مذاکره چشم امید به مجاهدان و نیروهای مقاومت بسته‌اند و این تحقق وعده الهی است که نظم خلقت با ظلم و باطل سازگار نیست.

رئیس جمهور افزود: امروز مجاهدان فلسطینی ابتکار عمل را در دست دارند و این پیروزی بزرگ هدیه الهی است که به پاس صبوری در برابر مشکلات و ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم نصیب ملت سرافراز فلسطین شده است.

رئیسی ناامید کردن نسل جوان فلسطین از بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی را یکی از اهداف صهیونیست‌ها از تلاش‌ برای عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی و اسلامی، عنوان کرد و افزود: اما باور عمیق داریم که این تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد چرا که اولین و جدی‌ترین مخالفان این عادی‌سازی روابط، مردم همان کشورها هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ملت فلسطین متحدتر از هر زمان دیگری است و در مقابل جامعه صهیونیستی متشتت‌تر و متفرق‌تر از هر زمان دیگری بوده و نشانه‌های زوال آن آشکار شده است، اظهار داشت: امروز دل‌های مردم دنیا از ملت‌های منطقه تا مردم کشورهای آمریکای لاتین، متوجه شماست و این لطف خداوند و برکت خون شهیدان جریان مقاومت و از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی است که از عالم جهل‌زدایی می‌کند. پیروزی نهایی بسیار نزدیک و متعلق به ملت سربلند فلسطین است.

«زیاد نخاله» دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با بیان اینکه ملت فلسطین قدردان حمایت‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری مهم و تعیین‌کننده در تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی است و سفر اخیر جنابعالی به منطقه آمریکای لاتین نشان داد که توانسته‌اید تحریم‌های آمریکا را به طور کامل به شکست بکشانید و ما نیز به این پیروزی‌ها افتخار می‌کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین با ارائه گزارشی تفصیلی از جنگ 5 روزه اخیر با رژیم صهیونیستی و تشریح عملکرد و دستاوردهای نیروهای مقاومت و نقاط ضعف این رژیم، خاطرنشان کرد: در حالی که تا پیش از این رژیم صهیونیستی اعلام می‌کرد برای پایان درگیری‌ها با نیروهای مقاومت، با دولت مصر به توافق رسیده است، در پایان دور اخیر درگیری‌ها برای اولین بار ناگزیر شد اعلام کند که با نیروهای مقاومت به توافق رسیده و این یک پیروزی بزرگ و نتیجه پایبندی فلسطینیان به ایستادگی و مقاومت است.