معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که همزمان با دهه اول ماه محرم، ساعات ممنوعیت تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین در معابر پایتخت تغییر کرد.

جزییات جدید محدودیت ترافیکی در تهران | تردد کدام خودرو ها ممنوع شد ؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه در ایام ده اول ماه محرم شاهد حرکت دسته‌های عزاداری در سطح معابر هستیم، گفت: علاوه بر حرکت دسته‌های عزاداری، شاهد فعالیت ایستگاه‌های صلواتی و همچنین افزایش تردد مردم در ساعات پایانی شب هستیم، از این رو و در راستای ارتقاء ایمنی عزاداران و عابران، تصمیم به تغییر ساعت مجاز تردد کامیون‌ها در معابر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر این اساس از امشب تردد کلیه کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین و باری در سطح معابر شهر تهران تا ساعت ۲۴ ممنوع می‌شود و لازم است که رانندگان و مسئولان باربری به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ورودشان به معابر تهران از ساعت ۲۴ به بعد باشد. در صورتی که رانندگان این وسایل زودتر از این ساعت وارد معابر پایتخت شوند، ماموران پلیس راهور با آنان برخورد قانونی لازم را خواهند داشت.

مومنی گفت:‌این محدودیت در شب تاسوعا و شب عاشورای حسینی افزایش نیز یافت و کامیون‌ها و خودروهای سنگین تا ساعت دو بامداد اجازه تردد در سطح معابر داخلی پایتخت را نخواهند داشت./ایسنا