معاون اول رئیس جمهور ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم گفت: دفاع از اسلام و قرآن بر دوش امام حسینی‌ها است.

مخبر: دفاع از اسلام و قرآن بر دوش امام حسینی‌ها است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون اول رئیس جمهور ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم گفت: دفاع از اسلام و قرآن بر دوش امام حسینی‌ها است.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در گفت وگو با فارس، در حاشیه مراسم عزداری اباعبدالله الحسین (ع) در مسجد النبی (ص) شهرک غرب هتک حرمت قرآن را محکوم کرد و گفت: احیای اسلام و امت و مبارزه با جهالت از اهداف نهضت امام حسین(ع) است. خون امام حسین(ع) هزار و چهارصد سال است که دارد همین دِین را احیا می‌کند و چیزی که پابر جا می‌ماند همین دین و همین حق است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امام حسین علیه السلام در حقیقت قرآن مجسم بوده و دیدیم که در برهه‌ای‌ از تاریخ سر مبارک امام حسین علیه السلام را بر نیزه کردند و این اتفاق در زمان امیرالمؤمنین نیز رخ داده بود و حالا توسط افرادی در کشور سوئد و دانمارک قرآن را مشابه خوارج و لشگریان یزید به نیزه کردند ‌و آتش زدند. زور و زر و جهالت همیشه مقابل اسلام و قرآن ایستاده و امروز هم همان را مشاهده می‌کنید. 

وی گفت: امروز بار دفاع از اسلام و قرآن بر دوش امام حسینی‌ها است و کشور ما کشور امام حسین است و این مردم، مردم امام حسینی‌ هستند که قطعا به لطف خدا باطل از بین رفتنی است و قرآن همیشه پا برجا بوده و خواهد بود.

به گزارش فارس، هتک حرمت کقرآن در سوئد و دانمارک موجب اعتراض مسلمانان جهان شده است. در همین راستا در روزهای اخیر راهپیمایی ها و تجمعات مختلفی را در کشورهای اسلامی شاهد بودیم.