معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی دو خودروی سمند و ۲۰۶ در آزادراه زنجان_ قزوین یک فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت

جزئیات جدید از حادثه وحشتناک در زنجان | ۷ کشته و زخمی در واژگونی خودرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی دو خودروی سمند و ۲۰۶ در آزادراه زنجان_ قزوین یک فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت.

غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، غفور آقاجانلو در جمع خبرنگاران به سوانح شبانه روز گذشته در جاده‌ها اشاره و اظهار کرد: ساعت ۲ و ۱۰ بامداد پنجشنبه واژگونی سمند در کیلومتر ۱۰۵ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین با هفت سرنشین پنج نفر را مصدوم کرد و یکی از سرنشینان در دم جان باخت.

معاون امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: واژگونی خودروی سواری ۲۰۶ هم در کیلومتر ۴۸ لاین جنوبی آزادراه اتفاق افتاد.

آقاجانلو تصریح کرد: گزارش این سانحه توسط مردم ساعت ۱۴ و ۲۰به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه یک نفر مصدوم شد و تیم‌های عملیاتی اقدام‌ به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.