دبیر شورای نگهبان گفت: برکت خون شهدا موجب افزایش سرعت انقلاب به سمت دستیابی به آرمان‌هایش شده است.

دبیر شورای نگهبان: برکت خون شهدا موجب افزایش سرعت انقلاب در دستیابی به آرمان‌هایش شده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دبیر شورای نگهبان گفت: برکت خون شهدا موجب افزایش سرعت انقلاب به سمت دستیابی به آرمان‌هایش شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲) در جلسه این شورا در سخنانی گفت: دوشنبه‌ گذشته روز جهانی مسجد بود؛ دلیل این نام‌گذاری هم این است که این روز سالگرد آتش‌زدن مسجدالاقصی توسط عمال رژیم غیرقانونی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه این نامگذاری که با نگاه انقلابی صورت گرفته، نشان می‌دهد که مساجد باید با روحیه انقلابی اداره شوند، افزود: فلسفه تاسیس مساجد یاد خدا است و اگر متولیان مساجد بتوانند این هدف را تحقق ببخشند، سرعت حرکت جامعه به سمت ارزش‌های الهی بیشتر می‌شود.

جنتی همچنین مساجد را بهترین محل برای ترویج آموزه‌های زندگی دینی و پاسخگویی به شبهات و مهم‌ترین پایگاه‌های جهاد تبیین دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت اسداللَّه لاجوردی اشاره و خاطرنشان کرد: این شهید عزیز ناجوانمردانه توسط منافقین ترور شد و امروز سالروز شهادت ایشان است که به درستی از سوی مقام معظم رهبری، مومن، مخلص و مجاهد فی سبیل‌الله خوانده شدند.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: دشمنان ملت ایران همیشه فکر کرده‌اند این ترورها حرکت انقلاب اسلامی را متوقف می‌کند اما غافلند که برکت خون این شهدا موجب افزایش سرعت انقلاب به سمت دستیابی به آرمان‌هایش شده است.

وی در بخش سوم سخنان خود به هفته دولت اشاره کرد و گفت: همچنین در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم و یاد این شهیدان را گرامی می‌داریم و به روح بلند همه شهدایی که دشمنان ایران اسلامی با ترور آنها تلاش کردند کشور را از خدمات خالصانه آنها محروم کنند، درود می‌فرستیم.

وی  در پایان با بیان اینکه به همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه رییس جمهور محترم که با تلاش در پی حل مشکلات کشور هستند، خداقوت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم توفیق خدمت بیشتر را به آنها عطا کند، تاکید کرد: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل مجاهدت‌های مجاهدان فی سبیل‌الله است، نعمتی بی‌بدیل است و بهترین راه شکرگزاری این نعمت الهی، خدمت خالصانه به مردم است.