فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ظهر روز جمعه دهم شهریورماه ۱۴۰۲ در یک درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد یک نفر کشته و ۶ تن زخمی شدند

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ظهر روز جمعه دهم شهریورماه ۱۴۰۲ در یک درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد یک نفر کشته و ۶ تن زخمی شدند.

سرهنگ "بهمن گرجیان" اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۱۸ دقیقه امروز جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ طی تماسی تلفنی یک مورد نزاع دسته‌جمعی مسلحانه در منطقه «سرآب‌بید» روستای «فیروزآباد» به مرفوک شهرستان بویراحمد اعلام شد.

وی افزود: با اعزام فوری مأموران به محل حادثه در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد در این درگیری یک نفر کشته و ۶ تن زخمی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد علت این درگیری را اختلاف ملکی خانوادگی عنوان و تصریح کرد: با حضور و مداخله به موقع پلیس، ۶ نفر دستگیر شدند و هم‌اکنون امنیت در محل برقرار است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، گرجیان بیان کرد: پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان اصلی این حادثه آغاز کرده است.